Herman De Croo
Well-known member
Mijn moeder wil "een nieuwe computer met een groot scherm". Gaat op een vaste plek in de living staan. Ze doet vooral fotobewerking, maar geen professioneel fotograaf ofzo, gewoon als hobby. Moet wel 8j meegaan ofzo en legale Windows
Stilte en veel opslagruimte zijn belangrijk; dus wrs een SSD (512 GB) en HDD (6 TB) combineren
Fysieke grootte van de dekstop doet er niet toe, maar het hoeft geen té grote bak te zijn als het niet nodig is.
Vroeger zou ik dit allemaal zelf gebouwd en uitgezocht hebben; maar die tijden zijn al 10j geleden. Waar kan ik een dekstop configuren en samenstellen? Bouwen zou eventueel zelf nog kunnen; maar ik wil niet uitzoeken welke onderdelen passen etc.
Of koop ik beter gewoon een Intel NUC kit?
edit: budget: gewoon wat de "normale" prijs is. Lijkt me een eenvoudig pc'tje dus 700-800 EUR zou toch genoeg moeten zijn?
Stilte en veel opslagruimte zijn belangrijk; dus wrs een SSD (512 GB) en HDD (6 TB) combineren
Fysieke grootte van de dekstop doet er niet toe, maar het hoeft geen té grote bak te zijn als het niet nodig is.Vroeger zou ik dit allemaal zelf gebouwd en uitgezocht hebben; maar die tijden zijn al 10j geleden. Waar kan ik een dekstop configuren en samenstellen? Bouwen zou eventueel zelf nog kunnen; maar ik wil niet uitzoeken welke onderdelen passen etc.
Of koop ik beter gewoon een Intel NUC kit?
edit: budget: gewoon wat de "normale" prijs is. Lijkt me een eenvoudig pc'tje dus 700-800 EUR zou toch genoeg moeten zijn?
Laatst bewerkt: