Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

Boss farmen met MF gear is toch echt niet simpel op hell... Andy rn countess gaan zeer moeizaam. Denk niet sat ik mephi nu reeds zou aakkinnen

Ben lvl 82 sorc ondertss met meteor en frozen orb...
Hoe doen jullie dit?
ik denk dat je best respecced naar blizzard en mephi farmt met moat trick.
ik dacht ook eerst van een meteorb te maken maar als je echt dps wilt halen zal je goede gear nodig hebben. Ik ga voor een zuivere blizz of meteor gaan tot ik deftige gear heb.
tal rasha set kan ook geen kwaad voor de mf.

Eindelijk diablo neer met wat hulp. Sessieke van 3u achter de rug, ne keer aant eten beginnen :unsure: unsu

Ook in die queue gestaan voor 20minuten. Waren 140 voor mij.

zijn hier mensen die eventueel eens samen wat mf runs willen doen op hell?

Heb momenteel lvl 83 sorc

Mijn battletag: LaCucaracha#2189

Laatst bewerkt:
Bah, begin het spel terug best kut te vinden.
Op een bepaald punt (waar ik nu toevallig zit...) kan je niet vooruit zonder deftige gear.

En zelfs na xxx Baal runs zit ik nog steeds vast wegens de fucking lootninja's....

Ben eigenlijk net door act 1, is het normaal dat ge eigenlijk constant zoveel pots moet nemen ?
Ik ga precies zo snel neer in deze game als tank.

Ben eigenlijk net door act 1, is het normaal dat ge eigenlijk constant zoveel pots moet nemen ?
Ik ga precies zo snel neer in deze game als tank.
Als lvl23 sorc moet ik enorm veel mana pots nemen.
Mijn merc tankt en ik bestook vanop afstand.
Ben nog maar in act 3 normal met crap gear

Ik ben maandag begonnen met een sorc en vind deze eigenlijk best vlot spelen. Ik zit nu op lvl33 en kan easy heel wat fire balls spammen eer ik een mana pot nodig heb.
Je moet zeker de leaf staff maken, een 2 socket staff koop je gemakkelijk bij een merchant en het runeword is een van de makkelijkst te verkrijgen.
Super stats voor een fire sorc en +2 to mana after kill.

Maak je dan nog eens een stealth runeword op een armor, dan heb het nog makkelijker. En ook deze is een super easy one om te maken.

Ietsje minder makkelijk maar vergemakkelijkt het leven immens: geef je act2 merc een poleaxe met het insight runeword. Dankzij het extra meditation aura van je merc zijn al je mana problemen zo goed als van de baan en neem je enkel nog pots bij zware fights.

Nog een leuke: runeword lore op een hoofddeksel, krijg je nog eens +1 to all skills en +2 to mana after kill

Heb blijkbaar foutje gemaakt met mijn build, je kan maar 1 keer resetten dus ik zou in theorie die eerste act run quest keer op andere difficulty moeten doen ?

Heb blijkbaar foutje gemaakt met mijn build, je kan maar 1 keer resetten dus ik zou in theorie die eerste act run quest keer op andere difficulty moeten doen ?
klopt. simpelste is gewoon verderdoen en in nightmare the den of evil clearen. En dan hebde ne niuwe respec.

Ben lvl54 tornado druid. Speel eigenlijk alleen samen met mijn broer(shapeshifter druid). Het gaat vrij makkelijk. Hebben gisteren Diablo op Nightmare gedaan.

Stealth in mijn chest Spirit in mijn wapen en Ancients pledge op mijn shield. En op mijnen helm 2 Tir runes wat 4 mana per kill geeft en ik kan blijven tornados spammen :)

Insight op act 2 merc met frozen aura is idd ook een heel goeie combo voor casters. Wel opletten dat het 4OS polearm en niet spear class is. Zo hebbek wa runes de vuilbak in gekieperd 😬

Die runes heb ik ook al eens zo weggegooid.
Tot op heden heb ik nog geen goede base gevonden voor insight. Die die ik nu heb is goed voor mijn merc tot in nm.

Ik loop zelf nog in hell rond met de insight polearm van mijn merc die ik al sinds ik kon op hem equipen. De damage komt toch van mij en niet zozeer van mijn merc. Heb hem enkel nodig voor zijn aura. Het feit dat hij een eth Corpsemourn draagt helpt wel bij zijn survivability.
De basis van de gear in nm vinden, uw resis boosten voor hell en wa Baalruns doen tot je uw skills van uw build gedaan hebt. Daarna kan je rustig Mephen normaalgezien in hell.

Momenteel helpt wel enorm dat mijn blizzsorc 84 is en ik wat geluk heb gehad met bepaalde drops de laatste dagen (Magefist/Chancegaurds, Arachnid mesh/Goldwrap, Oculus en Spirit Superior Monarch met Ali baba en Rhyme shield op weapon switch). Zelf in MF gear zit ik op full resis in hell.

Tot nu toe heb ik steeds alleen gespeeld, maar hoe zit het traden in elkaar?
Ik zou daarvoor eerder naar discord channels gaan (bv. discord channel van maxroll.gg) ipv lobby trade games of lobby chat. Minder kans om erop gelegd te worden en meer raad en advies over prijzen daar te vinden.
Ik zie vooral items traden tegen mid-hi runes en vice versa. Er wordt vooral getrade naar end game items en high runewords. De rest zal je op termijn genoeg tegenkomen.

Terug
Bovenaan