LaCucaracha
Well-known member
Sorceress? Wat is je gear?Lvl 75 en nog steeds non-stop Baalruns in NM maar met te platte gear om de overstap naar Hell te maken![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorceress? Wat is je gear?Lvl 75 en nog steeds non-stop Baalruns in NM maar met te platte gear om de overstap naar Hell te maken![]()

BarbSorceress? Wat is je gear?

Zonder enigma is een sorc natuurlijk de farming char bij uitstek.Barb
90% gaat hier precies voor sorc![]()
). Doet goed veel damage maar mist nog wat resistance. Dit met nog heel basic gear. Het farmen duurt echter wel veel langer omdat je geen teleport kan gebruiken. Kheb wel zo een staff met charges maar al mijn geld voor repairs kruipt in het resurrecten van mijne merc
.Als ik opzoek is sorc S tier, dan ook maar 1 gemaakt nadat ik mijn barb heb gefucked van build.Barb
90% gaat hier precies voor sorc![]()

Triestig als ge dergelijke opmerkingen steeds opnieuw leest op fora. Ik speelde vroeger MP uitsluitend via TCP/IP zonder issues, maar als ik nu online wil spelen met een kameraad is het deze zooi. Ge zou het niet voor mogelijk achten dat ge anno 2021 nog in een queu zit alsof het 15 jaar terug isDie queue times zijn echt schandalig e.. WTF JONG! Ik heb al zo weinig tijd om te gamen. Mijn kinderen liggen dan nekeer tegelijk te slapen..
Positie 258 in Q