Idem, vandaar dat ik opnieuw Diablo 3 speel...Die queue times zijn echt schandalig e.. WTF JONG! Ik heb al zo weinig tijd om te gamen. Mijn kinderen liggen dan nekeer tegelijk te slapen..
Positie 258 in Q
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, vandaar dat ik opnieuw Diablo 3 speel...Die queue times zijn echt schandalig e.. WTF JONG! Ik heb al zo weinig tijd om te gamen. Mijn kinderen liggen dan nekeer tegelijk te slapen..
Positie 258 in Q
gewoon doen? want hoe meer mensen hier mee akkoord gaan en enkel wat neuten op een forum, hoe meer blizzard dit zal doen in de toekomstOp zo moment zou je gewoon een refund doen, heb dit niet gekocht voor in de que te zitten constant.
Heb wel nog nooit een game refund via Blizzard, dus weet niet wat zij hanteren van regels ? Komt dit dan terug op Bnet of gewoon op mijn rekening ? Het is met paypal betaald geweest.gewoon doen? want hoe meer mensen hier mee akkoord gaan en enkel wat neuten op een forum, hoe meer blizzard dit zal doen in de toekomst
. Als dit volgende week nog zo is komt er hier ook een refund los erover destiny of cod kan ook problemen hebben maar zoiets totaal niet .vorige keer dat ik refund vroeg (bij warcraft reforged en wow shadowlands) kwam dat erbij als battlenet balanceHeb wel nog nooit een game refund via Blizzard, dus weet niet wat zij hanteren van regels ? Komt dit dan terug op Bnet of gewoon op mijn rekening ? Het is met paypal betaald geweest.

Geen last gehad, was meteen in orde. Heb wel technical issues aangeduid en was binnen de 15 min geklonken.Ben maar offline gestart. Niet moeilijk gedaan over de refund? Ben toch ook aant twijfelen.