Ik zal het proberen maar ik zie niet echt in waarom dit een verandering gaat brengen?Bij mijn allereerste season in Diablo 3 dacht ik dat ook, tot ik het toch maar eens probeerde. Sindsdien wou ik alleen maar seasonal spelen in D3.
Probeer het gewoon eens.
Ze gaan wel World Tier 5 wrs lanceren met Season 1 dus het levellen zal mss aangenamer verlopen van 75-100Ik begrijp waarom er dit maal meer twijfel is over seasons. Een season duurt telkens 3 maand, je hebt dus al die tijd om opnieuw te beginnen. Maar de release en vanilla periode van het spel duurt maar 1,5 - 2 maand en dat is wat ik niet snap. Veel mensen hebben nog geen nood aan een season denk ik. In D3 kwam dit maar veel later aan bod en dan was dat voor velen gewoon leuk om te herbeginnen op een meer tempo focused manier met wat nieuwigheden. Nu vind ik het gewoon echt snel, zeker voor nieuwe spelers, die willen wrs idd na een paar weken nog niet herbeginnen. Maar het is wel zo dat eens je wat een plafond bereikt met je character het wel leuker is eens te herbeginnen, dit kan je gelijk waar doen, maar hier bieden de seasons dan wel een leuk alternatief om het te doen om een andere manier met hopelijk genoeg nieuwe extratjes die het weer fris doen aanvoelen.

De mats die je krijgt zijn later belangrijker.