Ik neem aan dat je nog veel side quests hebt als je ook nog niet alle renown zaken hebt gedaan?
Dus als je daar wat meer van doet + open world events en je bent een paar levels hoger en betere equip zullen die dungeons ook al veel vlotter gaan he
En inderdaad die extra stats maken wel wat uit.
Daarom dat ik eerst de main story gedaan heb, gevolgd door ALLE renown rewards en dan pas nightmare runs ben beginnen doen.
Wat die statues betreft, als je een beetje wilt "cheaten" die kan je allemaal vlot doen met een online map he.
d4builds.gg
Dus als je daar wat meer van doet + open world events en je bent een paar levels hoger en betere equip zullen die dungeons ook al veel vlotter gaan he

En inderdaad die extra stats maken wel wat uit.
Daarom dat ik eerst de main story gedaan heb, gevolgd door ALLE renown rewards en dan pas nightmare runs ben beginnen doen.
Wat die statues betreft, als je een beetje wilt "cheaten" die kan je allemaal vlot doen met een online map he.

Diablo 4 Interactive Map
An interactive map to find the location of every Altar of Lilith, Dungeon, Stronghold, Side Quests, and Codex Aspects in Diablo 4, as well as World boss event timers.