Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het duurt nu al gemiddeld maar 150 uur zonder experience boosters, seasonal events en exploits om 100 te geraken.Ik wil hier screenschots zien op 27/07 (1 week na start season) van die level 100's hier na een week he!![]()
Dude, doe ‘s rustig man. Dit soort agressieve posts is uncalled for, ik heb gewoon een andere beleving van Diablo dan jij. Wat jij aanhaalt is geen feit, maar een mening. Wat een gedrocht van een argumentatie. Nogal lange tenen precies …Iedereen speelt een computer spelletje hoe die dat wilt. Fair enough.
Maar deze statement bewijst gewoon dat je niet goed verstaat hoe seasons werken in games zoals Diablo 4.
Het heeft ook totaal geen nut om met karakters die in de Eternal Realm geparkeerd staan verder te spelen. Je kan met je Eternal karakters niet samen spelen met je vrienden. En je kan ook niet met de nieuwe mechanics en events + items + content meedoen.
Eigenlijk moet je gewoon Eternal Realm als singleplayer bullshit beschouwen.
Plezant om ff 5 minuten een bepaalde endgame build te testen, but that's it.
Niemand speelt met geparkeerde karakters in de Eternal Realm.
En voor iedereen die dan gaat zeggen "ik doe dat wel"
Dan heb ik maar 1 comeback. Then you are the exact definition of a "nobody"
Jouw idee van 5 jaar met hetzelfde karakter verder spelen op de meest casual manier slaagt gewoon op niets. Dit is geen subjectieve mening. Dit is gewoon common logical sense.
Level 100 kan je op een week halen. Dan verklaren dat je daar 5 jaar over gaat doen in een realm waar niemand op speelt en daar dan effectief 5 jaar lang single player je ding gaat doen, daar heb ik serieus mijn bedenkingen bij.
Mijn post was noch agressief, en althans volledig rust en correct en objectief beargumenteerd.Dude, doe ‘s rustig man. Dit soort agressieve posts is uncalled for, ik heb gewoon een andere beleving van Diablo dan jij. Wat jij aanhaalt is geen feit, maar een mening. Wat een gedrocht van een argumentatie. Nogal lange tenen precies …
In Diablo 3 veel seasons gespeeld, en uiteindelijk zelfs pas dit voorjaar nog met m’n eerste character uit eternal realm nog het meest gespeeld. Wat uw toxisch standpunt daarover is, is compleet irrelevant en niemand heeft daar boodschap aan.
Als jij op een week level 100 haalt en dit soort comments uit, dan stel ik voor dat je ‘s buiten gaat spelen, kan misschien deugd doen.
Niet terugkrabbelen.. level 100 screen op 27/07 aubHet duurt nu al gemiddeld maar 150 uur zonder experience boosters, seasonal events en exploits om 100 te geraken.
Dus gooi daar al die onzin bij als exploits, seasonal exp events en je kan met gemak op een week 100 zijn als je dat echt wil.
En er is momenteel al een sorceress build die uber lilith op 10 seconden neervlamt.
Terwijl de gemiddelde endgame (non casual) speler daar meer dan 10 minuten over doet.
En met een beetje google skills ben ik erachter gekomen dat er iemand op minder dan 14u tijd een barb van level 1 naar 100 heeft geleveld.

Er zit geen enkel feit in uw rant. Integendeel, je bent kennelijk kwaad omdat ik het evenzeer aangenaam vind om buiten seasons om m’n characters langere tijd te gebruiken. Zoals anderen ook doen. Zie je echt het bizarre er niet van in als je iemand een nobody noemt die zich met bullshit bezig houdt omdat die op het gemak het spel speelt? En op het gemak is dan nog relatief, met 180u op een maand tijd vind ik dat ik al absurd veel heb gespeeld.Mijn post was noch agressief, en althans volledig rust en correct en objectief beargumenteerd.
Het probleem is hier gewoon jouw perceptie.
Mensen zijn er reeds in geslaagd om op 1 dag level 100 te geraken. En ondanks jouw beweringen die kant noch wal geraken is de situatie omgekeerd.
Niemand hier is geïnteresseerd in jouw domme manier van spelen op een singleplayer realm en er 5 jaar over doet om lvl 100 te geraken.
Gast heb je last van een zonneslag ofzo, doe eens normaal iedereen speelt zijn games op zijn manier om dan een belachelijke post te maken omdat het niet in uw visie past hoe Diablo 4 gespeeld moet worden is gewoon echt niet ok.Mijn post was noch agressief, en althans volledig rust en correct en objectief beargumenteerd.
Het probleem is hier gewoon jouw perceptie.
Mensen zijn er reeds in geslaagd om op 1 dag level 100 te geraken. En ondanks jouw beweringen die kant noch wal geraken is de situatie omgekeerd.
Niemand hier is geïnteresseerd in jouw domme manier van spelen op een singleplayer realm en er 5 jaar over doet om lvl 100 te geraken.
Wat maakt dat nu voor jou nu uit of hij op de Eternal Realm speelt of niet.De meeste krijgen een week, gij krijgt 3 dagen.Ik wil hier screenschots zien op 27/07 (1 week na start season) van die level 100's hier na een week he!![]()

Ok.ik ben ook nog maar lvl 63 of 64 maar ik speel ook maar een paar uurtjes per dag soms speel ik gwn niet. dusja.
Ik ga nu gwn die altars doen en wat renown farmen voor de seasons, lvl 100 intresseert mij niet zo hard. Misschien dat ik het tijdens de seasons haal dunno, we will see...
En ik ga ook mijn chr's op de eternal realms blijven gebruiken ze, als een echte nobody.
Nope... spijtig genoeg niet.De meeste krijgen een week, gij krijgt 3 dagen.![]()

The gift that keeps on giving, niet gehinderd door enig talent voor begrijpend lezen of scherpzinnigheid.Ik heb toch nooit gezegd dat je 100 moet halen.
Da's nooit het punt van de diablo spellen geweest.
Als er dan mensen zoals potlood die met onzin afkomen zoals spelen op een realm dat bedoeld is voor geparkeerde karakters.
Er 5 jaar over doen om lvl 100 te geraken op de parkeer realm.
Commentaar geven op iedereen dat sneller levelt dan hen.
En dan verklaren dat ze "absoluut" lvl 100 willen worden op de "parkeer" realm
Dan is het normaal dat iedereen daar objectief een facepalm bij doet. Dat heeft niets meer met subjectieve meningen te maken.
Da's gewoon ronduit objectief idioot en debiel ongeacht wat jullie subjectieve mening daar over is.
Neen,The gift that keeps on giving, niet gehinderd door enig talent voor begrijpend lezen of scherpzinnigheid.
Nooit enige commentaar gehad op mensen die sneller levellen, waarom zou ik? Ik neem Diablo niet serieus en zie het als een leuke bezigheid. Dat anderen dat wel doen is prima, nooit negatief over geweest. Integendeel, ik kan er alleen maar van leren om zelf m’n build beter te krijgen.
Volgende punt in jouw onzinnige rant, de 5 jaar. Ik zei dat ik graag level 100 zou zijn met 1 character, of dat nu binnenkort of over 5 jaar is. Jij maakt daar dan iets absurd van, vanuit een eigen psychotische trip. Mijn doel is plezier in Diablo, en een van de dingen die leuk zouden zijn is lvl 100 halen. Waarom ik m’n Rogue zou moeten verwijderen omdat er seasons zijn, wetende dat ik met m’n vaste groep gewoon kan spelen, is een logica die grenst aan het Eddy-Wally-gehalte.
Stop aub met simpen, toon eindelijk eens dat je zelf zo’n grote meneer bent en laat de andere kindjes met rust. De normale mensen danken u.
Moet ik de season spelen? Nope niet echt enigste verandering dat er is zijn die harten dat je gaat kunnen farmen om uw build uit te bouwen.Ok.
maar da's juist de absurditeit.
Je hebt al geen tijd om op seasonal vlak bij de endgame content te geraken.
Of dat idd ligt aan het feit dat je weinig tijd hebt om te spelen of je gewoon een lage experience/hour hebt, laat ik hier in het midden.
Maar nu ff logisch nadenken hé.
Waar ga jij in hemelsnaam dan de tijd halen om op de parkeerrealm te spelen als je op seasonal vlak al op 3 maanden tijd nergens geraakt?
Btw, tip
Geen renown farmen. Nutteloos.
Alle renown wordt gereset.
Enigste dat permanent blijft zijn de lilith statues en map discovery.
Je moet toch helemaal niet elk seizoen meespelen?Moet ik de season spelen? Nope niet echt enigste verandering dat er is zijn die harten dat je gaat kunnen farmen om uw build uit te bouwen.
Een build die je uitbouwt dat je na 3 maanden niet meer kan gebruiken....
Trouwens Season 1 begint juist op het moment dat ik voor 3 weken op verlof vertrek naar het buitenland, en dan ga ik mij echt niet met Diablo 4 bezig houden.
Dus waarom moeite doen.
Ook komt BG 3 en Starfield en nog andere games de volgende maanden uit zodat ik er toch geen tijd voor heb.
Dan kan ik mij even goed bezig houden met mijn chr op de eternal realms als ik is iets anders wil spelen.
En als ik echt genoeg tijd heb kan met een season mee doen mss S2 of 3 tegen dan zullen er ook wel nieuwere dingen zijn dat ze gaan implementeren in de game waarschijnlijk.
Via overwolf, en geen idee of dat werkt voor mystery chests, heb dat meteen terug uninstalled want je krijgt ads te zien als je geen premium koopt.uhm, hoe?
En werkt dat ook bij helltide voor mystery chests?![]()