Diablo IV

Diablo IV

En? Nog mensen begonnen met S2? Kben een necro begonnen wat ik al merk dat je inderdaad sneller levelt. Dungeons zijn inderdaad reworked en vampieren zijn fun. De powers kan ik nog niet veel van zeggen want kheb nog maar 1 power. Necro bone spear is nog altijd dik ok.

Als ik binnenkort eens tijd heb ga ik met een Rogue beginnen. Hopelijk blijft het levelen sneller gaan dan ervoor want de grind vond ik, als casual gamer, overdreven. Nooit voorbij level 65 geraakt...

Ook necro (Sever) begonnen, het gaat wel opvallend sneller. Ik heb pakweg 4-5 uurtjes gespeeld en ik was al level 32.
Maar tis vooral dat ellendige grind stuk 70+ waarvan ik hoop dat het ook wat sneller aanvoelt.

Sprint van de horse is effectief ook veel sneller.
Ik vind ook dat de client zelf performanter is.
Ik merk bijvoorbeeld geen hick ups meer als je zo over een grenslijn loopt tussen 2 gebieden. (xbox).

Die vampire powers vastkrijgen dacht ik op papier dat dat maar 'meh' ging zijn omdat dat RNG is, maar dat gaat heel snel.
Ik heb pakweg 3x dat event gebied gedaan waar de resources droppen, en ik heb al 75% van al die unlockable powers.
En dus ook de 5 die ik nodig heb voor mijn build, waarvan al 2 powers die level 2 zijn.

Ook necro (Sever) begonnen, het gaat wel opvallend sneller. Ik heb pakweg 4-5 uurtjes gespeeld en ik was al level 32.
Maar tis vooral dat ellendige grind stuk 70+ waarvan ik hoop dat het ook wat sneller aanvoelt.

Sprint van de horse is effectief ook veel sneller.
Ik vind ook dat de client zelf performanter is.
Ik merk bijvoorbeeld geen hick ups meer als je zo over een grenslijn loopt tussen 2 gebieden. (xbox).

Die vampire powers vastkrijgen dacht ik op papier dat dat maar 'meh' ging zijn omdat dat RNG is, maar dat gaat heel snel.
Ik heb pakweg 3x dat event gebied gedaan waar de resources droppen, en ik heb al 75% van al die unlockable powers.
En dus ook de 5 die ik nodig heb voor mijn build, waarvan al 2 powers die level 2 zijn.
Dat is juist de reden dat ze het aangepakt hebben in 3 uur kon je ook lvl 30 zijn in season one in die ene dungeon ben de naam vergeten.

Vanaf 70 zou het een stuk aangenamer moeten worden om naar 100 te gaan, heb al mensen zien rond lopen die lvl 100 zijn.

deze avond ook terug een sorc gemaakt (i know lol :p)
na 2-3 uurtjes lvl 43 al .. sommige van die powers zijn echt wel op, die gaan ze zeker nog nerfen :)

Dat is juist de reden dat ze het aangepakt hebben in 3 uur kon je ook lvl 30 zijn in season one in die ene dungeon ben de naam vergeten.
dhormaine tunnels ofzo (beter gekend als dopamine tunnels ^^)

Maar ‘s een hardcore opgestart, Blood Surge Necro. Level 72 en we zijn er nog. Season 2 bevalt zeker, maar gaat toch te weinig zijn om iedereen bezig te houden.

het is wel een betere pace en ook meer content die deftige xp geeft
alle arpg's zijn uiteindelijk een grind, maar in season kon je enkel dungeons doen. nu zijn er toch 3-4 dingen die het doen waard zijn

ik durf het bijna niet zeggen, maar sorc is een beetje op geworden :)
cap stone dungeon op lvl 61 en de boss was redelijk aan het smelten ...

Ondertussen toch ook al vlot 61 met mijn necro.
Ik heb 95% van mijn gametijd gelevelled in die groene bloodzones, de snelheid van levellen en drops is daar toch redelijk OP :)
Ik ben gisteren uitgelog en ik heb nog 50+ keys die ik niet gebruikt heb :biglaugh:

Op bepaald moment daar bijna 3 uur kunnen 'grinden' op die 3 delige chalice, er was volk genoeg om die constant aan te vullen.
Ik moest constant plaats maken omdat de inventory om de 5 min VOL zat met enkel legendaries.

Mijn Vamp powers voor mijn build zijn op die manier ook al allemaal level 3.

Ik ben aan S2 begonnen om de campaign nog eens te doen. Ik wou dat filmpje van Inaurius en Lilith nog eens zien op de 4k tv.
En echt man, wat een vet cgi filmke is dat wel niet! Alleen dat al was de moeite om nog eens door de campaign te rushen.

Ondertussen toch ook al vlot 61 met mijn necro.
Ik heb 95% van mijn gametijd gelevelled in die groene bloodzones, de snelheid van levellen en drops is daar toch redelijk OP :)
Ik ben gisteren uitgelog en ik heb nog 50+ keys die ik niet gebruikt heb :biglaugh:

Op bepaald moment daar bijna 3 uur kunnen 'grinden' op die 3 delige chalice, er was volk genoeg om die constant aan te vullen.
Ik moest constant plaats maken omdat de inventory om de 5 min VOL zat met enkel legendaries.

Mijn Vamp powers voor mijn build zijn op die manier ook al allemaal level 3.
Ben ook eens begonnen aan de season maar ik loop precies altijd alleen rond in die zones? Soms eens 1 of 2 man maar niemand die die chalices vult... Maar gaat alsnog snel natuurlijk.

lvl 82 momenteel maar nu al bijna maxed geared
uber duriel en uber lilith gaan vlot neer, andere bosses zijn een joke :)

bv: Varshan:

Ben ook eens begonnen aan de season maar ik loop precies altijd alleen rond in die zones? Soms eens 1 of 2 man maar niemand die die chalices vult... Maar gaat alsnog snel natuurlijk.
Lagere Tiers?

Ik had dat ook tot T3, dan was er al meer volk rond mij.
Denk dat het gewoon is omdat heel veel spelers sneller in de hogere tiers zitten.
En wellicht ook de netwerk cluster waar je in gesmeten word.

lvl 82 momenteel maar nu al bijna maxed geared
uber duriel en uber lilith gaan vlot neer, andere bosses zijn een joke :)

bv: Varshan:

Ja maar is een algemene trent met deze update.
Niet zozeer class of build specifiek.
Ik heb al verschillende streamers zitten bekijken die ze ook allemaal zo goed als oneshotten.

Ik had het ook al door van in begin dat allemaal veel simpelder en sneller gaat, daarmee dat ik het hier al vermeld had.
En heeft dus niets te zien met feit dat ik nog maar laag level was.

Terug
Bovenaan