Diablo IV

Diablo IV

Geen idee hoeveel.
Maar inderdaad ik zag een aantal streamers die aan het zuchten waren dat het idd in de miljoenen liep om hun build in orde te krijgen.
Streamers klagen altijd die gasten zitten 12 uur achter hun pc iedere dag en dan zou de game naar hun zin moeten aangepast worden.

Die streamers vergeten wel dat zij maar een klein deeltje van de player base zijn, ik kan geen uren achter mijn pc zitten met 2 jonge kids, ben zeer blij met deze update maar er kan nog veel beter ook.

Gold valt wel redelijk mee hoor eerst was er geklaag dat je niets kon met doen met gold, nu is het te veel gold nodig voor bepaalde zaken.

Streamers klagen altijd die gasten zitten 12 uur achter hun pc iedere dag en dan zou de game naar hun zin moeten aangepast worden.

Die streamers vergeten wel dat zij maar een klein deeltje van de player base zijn, ik kan geen uren achter mijn pc zitten met 2 jonge kids, ben zeer blij met deze update maar er kan nog veel beter ook.

Gold valt wel redelijk mee hoor eerst was er geklaag dat je niets kon met doen met gold, nu is het te veel gold nodig voor bepaalde zaken.
De streamers waar ik over spreek zijn de mannen die ieder season in de top 10 staan he (HC), dat zijn de kerels die de maxroll guides maken.
Onder andere Wudijo en Raxx, en die hebben inderdaad meer uren dan ons allemaal samen.
Maar net daardoor dat ze er goed zicht op hebben.
Hun kennis van het spel kan je nu niet echt tegenspreken.
90% van de spelerbase die guides gebruiken volgen de guides van hen of collega's op de maxroll website. :)
Als zij al verzuchtingen hebben dan kan je aannemen dat het geen random streamer bs is.

Fun fact omdat je aanhaalt dat streamers vinden dat blizzard zich moet aanpassen aan hun noden:
Wudijo heeft wel degelijk inbreng in wat blizzard aanpast, je kan zelfs commentaar terug vinden op youtube/twitter van de blizzard president op wudijo zijn streams. :biglaugh:

Screenshot-1.jpg

Laatst bewerkt:
Yes. Begonnen op release op 4h was ik lvl 41 gisteren ochtend capstone gedaan, dan terug helltide op lvl 44 ofzo voor mss een half uurtje en al bijna lvl 50.
Het gaat zeer snel, ben ook met een barb begonnen, whirlwind barb maar vind hem niet zo sterk tho zeker single target kan veel beter.

ik heb double swing duster build, die gaat wel hard.
varshan op t4 al neer gehaald op lvl 58 :')

De streamers waar ik over spreek zijn de mannen die ieder season in de top 10 staan he (HC), dat zijn de kerels die de maxroll guides maken.
Onder andere Wudijo en Raxx, en die hebben inderdaad meer uren dan ons allemaal samen.
Maar net daardoor dat ze er goed zicht op hebben.
Hun kennis van het spel kan je nu niet echt tegenspreken.
90% van de spelerbase die guides gebruiken volgen de guides van hen of collega's op de maxroll website. :)
Als zij al verzuchtingen hebben dan kan je aannemen dat het geen random streamer bs is.

Fun fact omdat je aanhaalt dat streamers vinden dat blizzard zich moet aanpassen aan hun noden:
Wudijo heeft wel degelijk inbreng in wat blizzard aanpast, je kan zelfs commentaar terug vinden op youtube/twitter van de blizzard president op wudijo zijn streams. :biglaugh:

Screenshot-1.jpg

Met alle respect maar dit boeit mij echt niets of ze nu Guides maken of topt 10 in de season staan ik ga er niet minder van genieten als het geen top build is of ik niet in de top 10 sta.

Mss daarmee dat het niet goed gaat met blizzard te veel willen luisteren naar bepaalde streamers zijn nog een schim van wat ze vroeger waren.

Ik geniet wel van de update maar altijd dat gezever als de streamer het niet leuk vind zullen hun meeste fans het ook niet goed vinden, dat vind ik zo redecuul.

Met alle respect maar dit boeit mij echt niets of ze nu Guides maken ik ga er niet minder van genieten als het geen top build is.

Mss daarmee dat het niet goed gaat met blizzard te veel willen luisteren naar bepaalde streamers zijn nog een schim van wat ze vroeger waren.

Ik geniet wel van de update maar altijd dat gezever als de streamer het niet leuk vind zullen hun meeste fans het ook niet goed vinden, dat vind ik zo redecuul.
Geen idee waarom je je erin opwind. :unsure:

Ik gaf enkel de info dat DIE streamers zeggen dat er momenteel een issue is met inkomend en uitgaand gold en ik reageer op UW feedback dat al die streamers maar "bwa" zijn omdat je wellicht denkt dat ik naar een random streamer zie die geen kennis heeft over het spel.

Maar soit, het weekend begint voor mij ook siede, genoeg gezaagd.
Veel plezier allemaal!

Geen idee waarom je je erin opwind. :unsure:

Ik gaf enkel de info dat DIE streamers zeggen dat er momenteel een issue is met inkomend en uitgaand gold en ik reageer op UW feedback dat al die streamers maar "bwa" zijn omdat je wellicht denkt dat ik naar een random streamer zie die geen kennis heeft over het spel.

Maar soit, het weekend begint voor mij ook siede, genoeg gezaagd.
Veel plezier allemaal!
Ik win mij er niet op in hoor vind, het gewoon belachelijk dat veel van hun fans blindelings alles overnemen wat ze zeggen en ook minder van de game genieten daardoor. Iedereen moet doen wat hij wil en genieten van waar hij van houd.

Welke class speel je nu ? Bezig met een rogue maar is niet zo mijn ding wel nog vroeg lvl 31

Minion Necro is OP dit seizoen en dus wel leuk om te proberen, maar ook best wel saai omdat je zelf niet veel moet doen. Zeker als je van Twisting Blades Rogue komt is dit wel echt easy mode.
Uitstekende verbeteringen wel.

keer begonnen met druid, die kerel gaat wel hard soms.
die helltides zijn effectief xp farms, op een uurtje lvl 20.
hopelijk haal ik eindelijk eens lvl 100 voor dst het niet meer begint te boeien.

Hier ook minion necro :unsure: Speelt wel veel fijner nu met het nieuwe loot systeem. Levelen gaat ook veel sneller precies, zag dat er in mijn guild al een deel level 100 waren.

minion necro is OP. Ik ben gecarried naar torment 4. Met als gevolg ik nog geen level 100 ben en de meeste van mijn glyphs zijn al 21....
Khad zelfs al glyphs 15 die ik nog niet kon plaatsen :unsure:
Wel met deze ring Ring of the sacrilegious soul waardoor ik er een corpse explosion tussen gestoken heb ipv blight.

Nu 96 en doe dungeons met mobs 144 met twee vingers in de neus.

Ben hier ook met een minion necro begonnen. Eindelijk dat ze de class fantasy van de necro juist hebben. :p
Alleszins speelt het veel beter met de nieuwe loot

Skills verandert op men Rogue en speelt nu fijner toch wel, tempering is ook veel beter dan gewoon 5 keer je armor of wapen upgraden.

Mijn "spin to win" & Dust Devil barb is momenteel alles aan het destroyen op lvl 71 op WT4 ik heb nog geen enkele item getempered.
Ik zou wel wat Nightmare dungeons moeten runnen om de sigils te levelen maar dan nog verveel ik mij terug.
Dunno of het aan de barb ligt maar het lijkt mij dat ik meer plezier had in het vorig Seizoen met mijn sorc.

Mijn "spin to win" & Dust Devil barb is momenteel alles aan het destroyen op lvl 71 op WT4 ik heb nog geen enkele item getempered.
Ik zou wel wat Nightmare dungeons moeten runnen om de sigils te levelen maar dan nog verveel ik mij terug.
Dunno of het aan de barb ligt maar het lijkt mij dat ik meer plezier had in het vorig Seizoen met mijn sorc.
de barb vond ik tegenvallen qua speelstijl, nu met de druid gaat het supervlot.
zit op level74 denk ik, hoogste level ooit gehaald.
alleen dat masterworken moet ik nog eens uitzoeken, want de nightmare dungeons lukken niet altijd even vlot meer.

the pit, geen beginnen aan op dit level denk ik :unsure:

Necro lvl 60! Helltides spelen heel vlot en leuk... Ben wel WT3 stilaan ontgroeid. Ga capstone doen denk ik.

Kijk al tehenop de nightmare dungeons, vond dat het saaiste stuk in de eeternal realm (dit is het eerste seizoen dat ik speel).

lvl 100, alle bosses neer, behalve die nieuwe uber uber versie van duriel and andariel.
pit lvl 35 ofzo, maar kan zeker meer. nog niet veel kunnen doen gezien steeds gold tekort :/

Onder het motto "moet er nog crit% en crit damage" zijn :)

GOQnT3hXoAA4iwg

al mijn gear is ook nog maar masterrank 4, dus zal nog omhoog gaan :)
pit lvl 60 atm, maar moet eerst es wat farmen om alles naar rank 8 te brengen, heeft geen nut om momenteel hoger te gaan

Terug
Bovenaan