Diablo IV

Diablo IV

Je review doet me twijfelen want endgame is volgens je review min of meer hetzelfde gebleven, hier en daar wat veranderingen.

Je review doet me twijfelen want endgame is volgens je review min of meer hetzelfde gebleven, hier en daar wat veranderingen.
Het is meer gestructureerd en krijgt ook iets om naartoe te werken met de War Plans, de essentie blijft voorlopig hetzelfde natuurlijk. De activiteiten zijn nog steeds hetzelfde (aangevuld met de nieuwe Echoing Hatred), maar de omkadering is gelukkig wel verbeterd. En ja, de seizoensgebonden aanpak blijft ook bestaan.

Ik heb D4 bij launch ( zo veel jaren geleden ) gespeeld. Spel stond toen niet op punt imo.
Voor die dat het nog spelen, zouden jullie het aanraden?
Lijkt me een goed moment om het nog eens een kans te geven, zeker gezien de vorige DLC er ook bij zit.

Ik zou dan wel echt van 0 beginnen :) .

Thanks!

Ik heb D4 bij launch ( zo veel jaren geleden ) gespeeld. Spel stond toen niet op punt imo.
Lijkt me een goed moment om het nog eens een kans te geven, zeker gezien de vorige DLC er ook bij zit.

Thanks!
Is zeker de moeite voor wat ge betaald haal je uw geld er direct uit.

Thanks!
Je kan het spel ook altijd testen zonder expansions om te kijken of het nu wel iets voor jou is, want de basis is nog altijd hetzelfde gebleven. Maar 30 euro voor 2 expansions en 3 nieuwe classes is op zich ook wel geen geld.

Eén van de hoofdredenen waarom ik D4 niet meer speel was dat de 'kick' om een unique te vinden er niet meer was. Ik heb nu D2 terug ontdekt voor een reden...naar wat ik begrepen heb, is het bij D4 meer de bedoeling om uniques te grinden en hopen op een goede roll (?). Maar volgens mij gaat de 'magie' hier grotendeels mee verloren. Iemand die er nog zo over denkt?

Net meer magie imo :)
Nu heb je tenminstte een reden om voor een andere roll te gaan dan de vaste waarden op de uniques voor deze update.
Main unique power blijft hetzelfde, maar nu heb je tenminsste kans op andere affixes als die niet passen in je build.
En je kan nu ook uniques temperen, wat voordien ook niet mogelijk was.

Morgen ochtend eens bekijken op mijn gemak, tegen dan zullen de servers wel stabiel zijn.

Ga er blind in gaan, zie wel waar ik uitkom.

Ja zal hier ook pas morgen na het werk zijn met die release midden in de nacht.
Wel dit weekend zelf al een beetje een warlock leveling build zitten maken via een online planner.
Kwestie van erin te vliegen en niet teveel tijdens het spelen te moeten zitten uitvogelen welke richting ik uit wil. :)

Ik wou het ook nog eens een kans geven maar nu geraak ik niet meer ingelogd op battle net :angry:
Moet een code via de authenticator ingeven maar ben in december geswitched van telefoon en op mijn huidige telefoon werkt de authenticator niet. Daar moet ik blijkbaar ook eerst een code via de authenticator ingeven om diezelfde authenticator werkende te krijgen :crazy:

Zal morgen eens moeten zoeken waar ik mijn oude telefoon gesmeten heb en hopen dat het daarop lukt, anders ben ik al mijn blizzard games kwijt.

Ik wou het ook nog eens een kans geven maar nu geraak ik niet meer ingelogd op battle net :angry:
Moet een code via de authenticator ingeven maar ben in december geswitched van telefoon en op mijn huidige telefoon werkt de authenticator niet. Daar moet ik blijkbaar ook eerst een code via de authenticator ingeven om diezelfde authenticator werkende te krijgen :crazy:

Zal morgen eens moeten zoeken waar ik mijn oude telefoon gesmeten heb en hopen dat het daarop lukt, anders ben ik al mijn blizzard games kwijt.
Uw games ga je niet kwijt zijn.

Probeer eerst eens hun recovery page, daar heb je een optie om de authenticator af je account te halen.

Als je daarop aanlogd ga je misschien ook die authenticator optie krijgen, maar misschien met een optie voor andere aanmeld methodes/verificatie methodes (email, sms etc).

Als dat toch niet lukt dan gewoon een ticket aanmaken bij blizzard.
Wellicht zullen ze wat extra gegevens willen weten om te verifieren, maar dan gaan ze gewoon die authenticator af je account halen en je laten aanloggen met wachtwoord.

Uw games ga je niet kwijt zijn.

Probeer eerst eens hun recovery page, daar heb je een optie om de authenticator af je account te halen.

Als je daarop aanlogd ga je misschien ook die authenticator optie krijgen, maar misschien met een optie voor andere aanmeld methodes/verificatie methodes (email, sms etc).

Als dat toch niet lukt dan gewoon een ticket aanmaken bij blizzard.
Wellicht zullen ze wat extra gegevens willen weten om te verifieren, maar dan gaan ze gewoon die authenticator af je account halen en je laten aanloggen met wachtwoord.
in de tijd was dat een groot probleem met die authenticator toen dat begon op phones, elke keer uw phone een systeemupdate kreeg kon je niet meer inloggen op battle.net of wow account in de tijd.
Heb dat van mijn account gehaald die authenticator.

Heb je die restore code nergens opgeslaan ?

Cloud service toevallig, of ergens op je pc in een mapje.

Use the codes below to reinstall a previous instance of your Battle.net Account Authenticator on a new device.
If you have SMS Protect enabled, simply install the Battle.net Mobile app and click "Restore Authenticator". You will not need your Restore Code.

Heb je die restore code nergens opgeslaan ?

Cloud service toevallig, of ergens op je pc in een mapje.

Use the codes below to reinstall a previous instance of your Battle.net Account Authenticator on a new device.
If you have SMS Protect enabled, simply install the Battle.net Mobile app and click "Restore Authenticator". You will not need your Restore Code.
Heb die destijds wel ergens opgeschreven op papier maar ja we zijn ondertussen enkele jaren verder en geen idee meer waar dat ondertussen ligt.
Oude telefoon terug gevonden daarnet maar daar was ik blijkbaar ook op uitgelogd dus was ik nog geen stap verder.

Dus nog eens proberen authenticator te verwijderen door middel van een sms code, had ik zondag ook al meermaals geprobeerd maar toen kreeg ik geen sms toe, en deze keer kreeg ik onmiddelijk de sms binnen. Dus ik heb terug toegang .:clap:

Lap, op de PlayStation de uitbreiding gekocht en ze hebben mij 2x een order gegeven en dus dubbel aangerekend lol

Handig om met de overlay map te kunnen spelen. Moet je wel zelf nog een key voor selecteren in de opties. Niet evident op console lol

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan