Diablo IV

Diablo IV

Eén van de hoofdredenen waarom ik D4 niet meer speel was dat de 'kick' om een unique te vinden er niet meer was. Ik heb nu D2 terug ontdekt voor een reden...naar wat ik begrepen heb, is het bij D4 meer de bedoeling om uniques te grinden en hopen op een goede roll (?). Maar volgens mij gaat de 'magie' hier grotendeels mee verloren. Iemand die er nog zo over denkt?
My thoughts exactly... Dat en het feit dat er eigenlijk niet echt sprake is van veel interactie/samen spelen met andere spelers.
Al moet ik zeggen dat dat in D2R ook niet veel meer is ( wss door die seasons). Vroeger had je nog cow runs bvb waar je echt samen speelde, nu is eigenlijk collectief individueel spelen in 8 player games waarbij de ene magic find in act 1, de andere in act 2 etc... of doe je Baal minions runs die op een minuut gedaan zijn. Heb het gevoel dat het veel geoptimaliseerder en individualistischer is geworden en vind dat toch wel spijtig..

Lap, op de PlayStation de uitbreiding gekocht en ze hebben mij 2x een order gegeven en dus dubbel aangerekend lol

Handig om met de overlay map te kunnen spelen. Moet je wel zelf nog een key voor selecteren in de opties. Niet evident op console lol
Ze pushen je via de PS store wel naar de 60 euro versie terwijl de 40 euro versie genoeg is, of niet?

Ze pushen je via de PS store wel naar de 60 euro versie terwijl de 40 euro versie genoeg is, of niet?
Die speciale edities zijn het niet waard nee.

Hier krijg je een overzicht wat er in welke editie zit.
Deluxe editie heeft wat cosmetic spul, en de ultimate nog meer cosmetics + wat in-game currency voor hun shop.
Heb gewoon die van 40eu gekocht alleszins. :D

Campaing klaar, nu de end game eens bekijken.

Voorlopig draait alles relatief soepel, nog geen crashes gehad of bugs tegen gekomen.

Geen build gevolgd, gewoon blind erin gegaan.

Toch wel tevreden met wat ze gedaan hebben, echt een goede expansion eens benieuwd of ze iets gaan aankondigen op blizzcon.

Ja is over de algemene lijn wel in orde.
Enige dat wat wennen is, is dat het geen legendaries of mythics meer regent op de lagere Torment Tiers. :)

Ik was al paragon 50 op T1 en ik moest nog altijd yellows aanpassen via de cube om wat deftige results te hebben.
Gisteren 3 lair bosses gedaan op T1 en 2 ervan dropten 1 legendary en al de andere drops waren ook yellow drops. (zonder stars)
Betere drops begonnen ook maar te droppen vanaf dat ik T3 difficulty begon te spelen.

Ik ben gestart met lock maar ligt me niet echt de D4 lock.
Dus afgehaakt na een paar paragons en dan weer een pally gestart.
Maar een thorns build nu, in verleden al een auradin en hammerdin gespeeld.

Edit: Serieus verschil met de pally, ben blij dat ik geswitched ben en meer survivability heb dan met de lock.
Op 1 dag spelen paragon 120 en T40 pit gedaan, en ik speel op difficulty T4-5.
Op de lock geraakte ik maar niet deftig weg uit T1.

Laatst bewerkt:
Heb hier een volledige campaign playthrough gedaan. Beide expansions op een dagje gedaan.
Base game was wel wat saai om opnieuw te doen en snap dat mensen niet blij waren met het verhaal van Vessel of Hatred.
Gelukkig nu Lord of Hatred er is dan is vloeit het wel goed over en zeer duidelijk dat LoH van een hoger niveau is.

Heb wat verschillende skills getest van de warlock maar voor mij was het enkel de dread claws die me echt aansprak.
Dat ging vlotjes om door het verhaal te gaan en bosses gingen gewoon meteen dood. Gelukkig dat ze in Lord of Hatred toch bij sommige bosses ervoor hebben gezorgd dat je wat mechanics moet doen. :p

Weet nog niet of ik met een paladin ga starten of met de lock de endgame ga testen.

Nieuwe WoW collab ziet er wel awesome uit, maar 25 euro per skin en 15 euro voor de reliquary event :crazy:

Heb hier een volledige campaign playthrough gedaan. Beide expansions op een dagje gedaan.
Base game was wel wat saai om opnieuw te doen en snap dat mensen niet blij waren met het verhaal van Vessel of Hatred.
Gelukkig nu Lord of Hatred er is dan is vloeit het wel goed over en zeer duidelijk dat LoH van een hoger niveau is.

Heb wat verschillende skills getest van de warlock maar voor mij was het enkel de dread claws die me echt aansprak.
Dat ging vlotjes om door het verhaal te gaan en bosses gingen gewoon meteen dood. Gelukkig dat ze in Lord of Hatred toch bij sommige bosses ervoor hebben gezorgd dat je wat mechanics moet doen. :p

Weet nog niet of ik met een paladin ga starten of met de lock de endgame ga testen.
Kheb gwn de opening cinematic gezien omdat ik vessel of hatred heb geskipped en direct begonnen met de nieuwste expansion. Maar heb nog niet veel kunnen spelen.

Allé, ik ben er ook aan begonnen. Saros en RE9 nog efkes laten wachten.
Ik heb destijds Exp 1 gekocht, maar was dan herbegonnen met de main campaign, om dan te stoppen net voor de nieuwe Exp xD

Heb dus besloten om nu te starten met de eerste exp te spelen nu en me dan de 2de aan te schaffen.
Deze keer wel de main campaign geskipped omdat ik hem nog wel beetje kende na hem al eens een 2de keer gespeeld te hebben.

Ik ga het wel eens casual aanpakken deze keer, dat no life gamen zit er voor mij niet meer in zoals vroeger met D3 en MMO's zoals WoW, Destiny, ... Dus ik ga me vooral focussen en amuseren met de twee Exp campaigns en nadien een beetje met de end game. Maar zodra het doel of nut wat weg valt van te blijven grinden, ga ik er mee op houden.

Ben wel benieuwd, want ik merk nu idd veel meer changes al dan de vorige keer, vorige keer voelde het niet echt anders aan, main game herspelen was precies of het was nog release week van da game destijds. Nu merkte ik wel meteen op dat er wat veranderd was. Voelt dus veel frisser en heb nu dubbel zo veel content dat me staat op te wachten.

Wish me luck.

begonnen met een warlock maar op torment 8 het plafond er mee gehaald (erg voor een nieuwe class dat de meeste build c-tier zijn).
Opnieuw begon met spin2win barb en wat een verschil ... torment 12 op 2-3 dagen gehaald

meeste aanpassingen zijn goed voor de volgende seasons van d4, enige wat ik hoop is dat ze de dropt van echoing hatreds wat verhogen.
Ze maken een top endgame toevoeging (waar iedereen zit om te smeken, om meer endgame te hebben) en bijna niemand zal die spelen omdat het zo belachelijk zeldzaam is (zelf nog maar 1 keer tegen gekomen).

Mijn Warlock kan mee op T12 allé buiten Mephisto dan.

Ik hoop dat ze vlug die Warplans account wide maken anders weinig zijn om te beginnen alten.

Mijn eerste craft poging om een Seal met +1 charm slot te krijgen meteen gelukt :D, craften is erg makkelijk, je kan redelijk eenvoudig krijgen wat je wil als je de mats hebt niet te veel rng of complexiteit zoals in PoE waar je bijna een Masters Diploma nodig hebt om end game gear te craften.

Endgame is idd veel verbeterd speel wel uitsluitend hardcore, dus speel zeer rustig en bewust hoger in torment wanneer ik zelfzeker ben.

Terug
Bovenaan