Digi Belgium

Daniël-Kun

Member
Wanneer komen ze met hun mobiele abonnementen? Volgens een oude HLN artikel zouden ze deze zomer komen, maar de zomer is bijna voorbij. Tenzij dat 1 dag voor het einde van de zomer komt.

Ik vraag me af hoe hun aanbod eruit zal zien. Waarschijnlijk €14 voor 80GB. In Spanje €13 voor 100GB dus lijkt me wel logisch.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je ziet vooral Orange met Hey! al reageren met goede deals.
De verwachting is dat ze rond half september gaan beginnen (dan is de kick off van hun klantendienst).

Je kan op yoin.be kijken welke tarieven min of meer mogelijk zijn op het netwerk van proximus. Verwacht geen zeer lage prijzen want ze beschrijven hun prijzen als "eerlijk" en ze beweerde enkel dat ze minstens 10% goedkoper gingen zijn dan telenet en proximus. 10% lagere prijs is nog steeds gene vetten.

Je kan op yoin.be kijken welke tarieven min of meer mogelijk zijn op het netwerk van proximus. Verwacht geen zeer lage prijzen want ze beschrijven hun prijzen als "eerlijk" en ze beweerde enkel dat ze minstens 10% goedkoper gingen zijn dan telenet en proximus. 10% lagere prijs is nog steeds gene vetten.
Ik denk dat Hey! Telecom de grote telecom oorlog heeft gewonnen met €14 voor 80GB.

Yoin biedt niet eens 5G aan.

Als Digi niet eens hetzelfde als Hey! kan aanbieden dan zullen ze nooit echt klanten vinden.

Laatst bewerkt:
Het was al duidelijk in de Waalse media sinds vorige week maar het is dus uitgesteld tot "binnenkort".
Ze zijn zelfs niet zeker of de lancering dit jaar zal plaats vinden.

De eerste prijzen:

Mobiel
€5 voor 15 GB data + onbeperkt bellen & sms'en*

*per extra GB betaal je €0,60

Fiber
€10 - Fiber Essentials (500 Mbps Up & Down)
€15 - Fiber Max (1 Gbps Up & Down)
€20 - Fiber Ultimate (10 Gbps Up & Down)

Fiber is enkel beschikbaar via hun eigen fibernetwerk in Brussel (Kuregem).

Laatst bewerkt:
Mooi, in afwachting van hun eigen mobiel netwerk is voor de meeste mensen het huidige 4G netwerk van Proximus snel genoeg denk ik:

... In de tests voor dataverbindingen zijn er duidelijke verschillen tussen de operatoren. De downloadsnelheid op het 4G-netwerk van Proximus bedraagt gemiddeld 84,9 Mbps, respectievelijk een kwart tot de helft sneller in vergelijking met de andere netwerken. ... De uploadsnelheid op het 4G-netwerk van Proximus is met gemiddeld 24,5 Mbps eveneens de hoogste, terwijl het voor 5G ...

Ik hoop dat ze er snel doorkomen en Telenet en Proximus uit hun ivoren toren lokken. Kan onze internetsnelheid/kost verhouding ook eens verbeteren hier.

Ik hoop dat ze er snel doorkomen en Telenet en Proximus uit hun ivoren toren lokken. Kan onze internetsnelheid/kost verhouding ook eens verbeteren hier.
In dat opzicht is het toch echt wel een historisch gemiste kans dat men de uitrol van het Fiber netwerk in Vlaanderen niet via Fluvius heeft uitgevoerd. Hoewel ik ook wel snap dat dat waarschijnlijk niet zou lukken zonder een 3de partij die privé kapitaal in brengt.
Enfin, Fluvius doet wel een stukje maar in een JV met Telenet en ondertussen is Proximus (soms parallel) zijn eigen netwerk aan het uitrollen. Het zijn dus weer dezelfde 2 spelers die het netwerk zelf in handen krijgen... In welke mate een bedrijf als Digi de nodige bandbreedte op die reeds bestaande fiber aan een eerlijk prijs ter beschikking krijgt is nog maar de vraag.

Concreet is dit dus gewoon een goed mobiel abonnement voor het grootste deel van de Vlamingen?

Fiber is hier in de verste verte nog niet in zicht . En wij wonen gewoon rond Leuven.

Edit; net even proberen overstappen en ik krijg een Client-Side error scherm. Nog iemand?

Laatst bewerkt:
In dat opzicht is het toch echt wel een historisch gemiste kans dat men de uitrol van het Fiber netwerk in Vlaanderen niet via Fluvius heeft uitgevoerd. Hoewel ik ook wel snap dat dat waarschijnlijk niet zou lukken zonder een 3de partij die privé kapitaal in brengt.
Enfin, Fluvius doet wel een stukje maar in een JV met Telenet en ondertussen is Proximus (soms parallel) zijn eigen netwerk aan het uitrollen. Het zijn dus weer dezelfde 2 spelers die het netwerk zelf in handen krijgen... In welke mate een bedrijf als Digi de nodige bandbreedte op die reeds bestaande fiber aan een eerlijk prijs ter beschikking krijgt is nog maar de vraag.
Op fiber is genoeg plaats voor 10 spelers.
Persoonlijk heel benieuwd hoe Digi denkt winst te maken.

Edit; net even proberen overstappen en ik krijg een Client-Side error scherm. Nog iemand?
Ja, zorg dat alle comboboxen zoveel mogelijk ingevuld zijn (niet in grijs). Dat hielp bij mij.
Hey! stond wel niet in het lijstje providers, dus dan maar Orange geselecteerd.

Kan voorlopig ook nog niet inloggen precies. Wel bevestigingsmail gekregen.

Terug
Bovenaan