Digi Belgium

Ik ook, was over de grens gereden en ik zag dat mijn GPS geen data meer kreeg.
Dus was ik van plan om mij ergens langs de kant te zetten maar even later werkte het terug en werden mijn gegevens geüpdatet.
Vandaag ook gemerkt in Nederland dat de overzetting automatisch gaat.

Blijkbaar hebben ze een nieuwe formule. Totaal niet zo interessant voor mij, maar misschien wel voor iemand anders.

DIGI Mobile 5 GB​

• 5 GB data included
  • Unlimited calls/SMS DIGI to DIGI
  • €0,01/min & €0,07/SMS to other networks
  • Need more data? It's €0.60 per extra GB. Pretty cheap, right?

Ook handig voor bv. een gps tracker of alarmsysteem. Hoewel ik voor dat laatste niet zou vertrouwen op Digi...
Wearables had ik ook in gedachten (in combinatie met een eSIM).

Voor een alarmsysteem lijkt me BASE 0 een interessantere optie:

Ook handig voor bv. een gps tracker of alarmsysteem. Hoewel ik voor dat laatste niet zou vertrouwen op Digi...
Ga vragen of ze m'n 2 abos kunnen overzetten. Gebruik die voor LTE camera's, dus ideaal!

Edit: binnen 17 minuten reply van de helpdesk op een zaterdag. En het gaat. Tbh, beste service die ik al ooit heb gehad mbt telecom.

Laatst bewerkt:
Ga vragen of ze m'n 2 abos kunnen overzetten. Gebruik die voor LTE camera's, dus ideaal!

Edit: binnen 17 minuten reply van de helpdesk op een zaterdag. En het gaat. Tbh, beste service die ik al ooit heb gehad mbt telecom.
Sales is altijd iets anders dan support éh ;)

Pff, toch aan het twijfelen of ik niet weer naar Scarlet ga overschakelen. Meestal wel goed ontvangst behalve binnenhuis. Denk niet dat het bij Scarlet zo erg was. Maar ik vind het wel raar want die maken toch ook gewoon gebruik van het bestaande netwerk?

Pff, toch aan het twijfelen of ik niet weer naar Scarlet ga overschakelen. Meestal wel goed ontvangst behalve binnenhuis. Denk niet dat het bij Scarlet zo erg was. Maar ik vind het wel raar want die maken toch ook gewoon gebruik van het bestaande netwerk?
Vowifi activeren op je gsm? Ik heb zonder gewoon geen ontvangst binnen.

Net terug van een weekje Lissabon..
Geen enkel probleem met connectie ,alles verliep zoals het moet.
Niks moeten aanpassen ofzo? Vorige week dagje naar NL geweest en niks ontvangst. Kom thuis en ik zoek dit op en zie iets van DigiSTK dat ik moet doen? Moet dat elkes keer als ik naar buitenland ga? Ga ik juli op verlof en ben er nu al niet echt gerust in.

Niks moeten aanpassen ofzo? Vorige week dagje naar NL geweest en niks ontvangst. Kom thuis en ik zoek dit op en zie iets van DigiSTK dat ik moet doen? Moet dat elkes keer als ik naar buitenland ga? Ga ik juli op verlof en ben er nu al niet echt gerust in.
Hoi,
Niks moeten aanpassen...

Hier toch wel in Polen problemen gehad voor m'n vriendin. Digi Stk veranderd onnodig instellingen die je dan manueel weer moet aanpassen...

En?
Al meer info?

ff update: ik heb toch maar is gebeld naar Digi en blijkbaar je telkens je naar het buitenland gaat in de Digi STK app manueel dit aanpassen. Ik vind dit gewoon te belachelijk voor woorden. Zij geven aan dat ze nieuwe provider zijn dat ze ermee bezig zijn.

Voor Android-gebruikers:
1. De DIGI STK-app zou automatisch geïnstalleerd moeten worden zodra u uw DIGI SIM-kaart in uw
telefoon plaatst.
2. Zoek de app in uw lijst met apps.
3. Open de app en zoek naar "RBroker".
4. Kies in het menu "Accountselectie" voor "Manuel".
5. In het "Land" menu:
○ Als u zich in België of Roemenië bevindt, selecteer dan "DIGI BE".
○ Als u zich ergens anders bevindt, selecteer dan "DIGI Sponsor".

Hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Laatst bewerkt:
Deze even bumpen.

Hier vandaag een brief ontvangen dat ze de komende weken fiber van Digi komen leggen in de straat (regio brussel). Even bekeken en zou hiermee voor €20/maand quasi onbeperkte en snelle gsm+fiber abo hebben. Das ogeveer de helft van wat ik nu betaal dus lijkt mij wel het overwegen waard.

Iemand enige ervaring met hun fiber? En zijn de kinderziektes met hun gsmnetwerk intussen opgelost?

Deze even bumpen.

Hier vandaag een brief ontvangen dat ze de komende weken fiber van Digi komen leggen in de straat (regio brussel). Even bekeken en zou hiermee voor €20/maand quasi onbeperkte en snelle gsm+fiber abo hebben. Das ogeveer de helft van wat ik nu betaal dus lijkt mij wel het overwegen waard.

Iemand enige ervaring met hun fiber? En zijn de kinderziektes met hun gsmnetwerk intussen opgelost?
Het enige waar er soms nog problemen mee zijn, is roaming.

De situatie lijkt verbeterd in de buurlanden, maar de overgang naar buitenlandse providers verloopt in andere landen nog steeds niet automatisch.
Je moet dan handmatig enkele instellingen aanpassen om het werkende te krijgen.

Geen ervaring met hun Fiber. Ik zou het gewoon een maand proberen, naast je huidige abonnement. In het ergste geval kost het je €20. Indien het meevalt, dan kun je je bestaande contract bij je huidige provider achteraf nog opzeggen.

Terug
Bovenaan