Digi Belgium

Als het belangrijk is bellen ze nog wel eens en als dat niet k an, kunnen ze altijd nog een berichtje sturen. 🤷‍♂️
Nog eens bellen heeft geen zin, want ik neem toch niet op als ik niet weet wie het is. :P Berichtje sturen zou kunnen, maar wordt naar mijn ervaring niet echt gedaan. Voicemail inspreken wel.

Voicemail is sowieso een basisservice. Ik vind het onbegrijpelijk dat een telecom provider zo'n basisservice niet aanbiedt.

Tegen dat we dit overal in Vlaanderen kunnen krijgen is de prijs door inflatie gestegen met 300%.
Digi gaat glasvezel nooit uitrollen buiten de stedelijke gebieden. Het economisch model ontbreekt daar simpelweg voor.

Toegang tot de toekomstige gezamenlijke infrastructuur van Fiberklaar (Proximus) en Wyre (Telenet/Fluvius) blijft voor hen wellicht te duur.

Telecomspelers die in Vlaanderen toegang willen tot de glasvezelnetwerken van Proximus en Telenet, zullen in de gebieden waar beide groepen gaan samenwerken zowat 30 procent minder moeten betalen. Dat is een van de toezeggingen van de bedrijven om regulatoren gerust te stellen. De Belgische Mededingingsautoriteit (BMA) toont zich alvast positief.
Om tegemoet te komen aan die bezorgdheden hebben Proximus en Telenet nu een aantal toegevingen gedaan. Zo beloven ze de tarieven die ze aanrekenen aan andere telecomspelers op hun glasvezelnetwerken in de betrokken gebieden ‘af te stemmen op de daadwerkelijk door de partijen gemaakte productiekosten’. Per actieve lijn gaat het om 20 euro per maand, een bedrag dat jaarlijks wordt verhoogd met 1,9 procent.

Terug
Bovenaan