Disco Elysium

Disco Elysium

Allez, via een aantal leden op BG terug aan deze game beginnen denken en een nieuwe playthrough begonnen. Dit keer pure PHYSIQUE en MOTORICS, waar ik de vorige keer vol voor INTELLECT was gegaan. Vertaling: me dumb dumb, but very strong dumb dumb.

Laatst bewerkt:
Na 43u mijn eerste playthrough gedaan.

Wat een spel! :love:

HARD COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE

Grappigste scene:

Disco dancing in de kerk

Geweldig geschreven, amai!

En vlot het met uw tweede playthrough @Timberwinter ?

En vlot het met uw tweede playthrough @Timberwinter ?
Volgende vraag :unsure:.
Neenee, die ligt stil. Is nogal een drukke periode, en heb even voorrang gegeven aan games die ik nog moet uitspelen. Plus, Disco verdient het gewoon om veel aandacht te krijgen. Dus misschien eens deze zomer.

Laatst bewerkt:
Disco Elysium. Was er even inkomen, maar toffe game. Dan krijgt mijn personage door een of andere reden een mental breakdown en eindigt het spel waardoor ik een half u terug moet keren via save game. De goesting om verder te doen is totaal weg.

Disco Elysium. Was er even inkomen, maar toffe game. Dan krijgt mijn personage door een of andere reden een mental breakdown en eindigt het spel waardoor ik een half u terug moet keren via save game. De goesting om verder te doen is totaal weg.
Vaak saven is in die game inderdaad wel de boodschap, zeker in het begin omdat je dan vaak weinig health en morale hebt. Later heb je normaal meer en is een “fout” minder ingrijpend.
Ik heb het al heel veel verkondigd op dit forum: een apart beestje, maar oh zo goed!

Terug
Bovenaan