Disneyland Parijs

Verblijven in een van de nieuwe hutjes in Davy Crocket, 4 restaurant reservaties en prinsessen ontbijt in de Regal View.

We waren begin april ook ik de nieuwe hutten van David crocket.
Parkeren voor de hut. Proper. Koelkast met diepvriezer. Op een kleine 10 min rijden van disneyland.
Ontbijten deden we in de hut zelf (had beleg etc...mee) en een soort sandwich kocht ik bij een bakker in een nabijgelegen gemeente. (Ook een kleine 10min rijden), dit aten we ook de middag in het park.
S avonds hadden we 3 verschillende resto in disneyland gekozen met buffetten, dan konden de 2 kids nog kiezen wat ze graag aten. Toch elke buffet ongeveer 150 euro kwijt.

Wat een leuk en zeer geslaagd uitstap

We waren begin april ook ik de nieuwe hutten van David crocket.
Parkeren voor de hut. Proper. Koelkast met diepvriezer. Op een kleine 10 min rijden van disneyland.
Ontbijten deden we in de hut zelf (had beleg etc...mee) en een soort sandwich kocht ik bij een bakker in een nabijgelegen gemeente. (Ook een kleine 10min rijden), dit aten we ook de middag in het park.
S avonds hadden we 3 verschillende resto in disneyland gekozen met buffetten, dan konden de 2 kids nog kiezen wat ze graag aten. Toch elke buffet ongeveer 150 euro kwijt.

Wat een leuk en zeer geslaagd uitstap

Hier gaat het
Brasserie Rosalie
Walt's
Regal View (ontbijt)
Bistro Chez Rèmy
Downtown @ hotel New York gaan worden.

Plus snacks, de beroemde Mickey pizza, de oortjes en souvenirs. 😅

Vorig jaar 3 dagen geweest in Disneyland Hotel, dat is natuurlijk het sumum van de Disney experience, maar de prijs is er ook naar. Zou ik het aanraden, absoluut. Maar niet als je je er financieel pijn voor moet doen. Onze 2e fav is Newport Bay - meestal 50% goedkoper (en nog altijd duur lol).

Ik zou de auto aanraden: de flexibiliteit om toe te komen en te vertrekken wanneer je wil, tenzij je die flex echt niet nodig hebt, dan is de trein prima. Ontbijt/half pension/vol pension: ja dan kan je bij selecte restaurants gaan eten en is bijna alles inbegrepen (behalve meestal dranken). Maar het is niet altijd interessant en als je het doet neem dan de betere restaurants die gecovered zijn in je plan.

Vorig jaar het Disney hotel zelf genomen. (En dan de castle club). Moet je voor bellen, staan geen prijzen van online.
Mickey en Co komt dan bij het ontbijt tot aan je tafel, als je s’avonds dineert komen de prinsessen en prinsen aan tafel een praatje maken.
We hadden iets te vieren, en mijn 6 jarig prinsesje heeft er enorm van genoten. Dus voor een keer…

Ik rij wel altijd zelf tot in Disney, zeker als je in een Disney hotel zelf zit is het handig parkeren.
Als je er nog niet geweest bent zou ik 3 dagen wel aanraden.

Wij gaan om de 2 jaar ofzo. Dit jaar ook opnieuw. Eens naar het Marvel hotel dit keer. Gaan altijd met de wagen. Eurostar zou heel makkelijk zijn maar zou ons nu €564 gekost hebben voor 3, heen en terug. Dat stop ik dan wel liever in wat extra souvenirs ofzo.

Disney hotel lijkt wel eens cool maar dan denk ik ook vaak dat het toch maar voor te slapen is 😅.

Terug
Bovenaan