Dispatch

Het dispatchen zelf vind ik ook minder.
Je krijgt er ook niet zoveel uitleg over, dus meestal doe ik gewoon maar wat en hopen dat er een goeie uitkomst is.

het dispatchen vond ik net wel heel interessant. Er was zoveel funny dialogue en uitkomsten, enkel het hacken was wat minden...
Mij stoorde het net dat ik mij moest focussen op denken en de juiste mensen te dispatchen dat ik meer dan de helft van die dialogues niet kon volgen :)

Mij stoorde het net dat ik mij moest focussen op denken en de juiste mensen te dispatchen dat ik meer dan de helft van die dialogues niet kon volgen :)
Tip: Als er dialoog is in het dispatchen kan je gewoon naar level up screen gaan en dan stopt de tijd maar blijven ze wel verder praten kan je op het gemak luisteren

Gisteren ook de twee eerste delen gespeeld. Heel fijn.
Ik stel mij soms wel de vraag of dit niet even goed een serie had mogen zijn want de meerwaarde van het als game uit te brengen, door soms eens een keuze te maken, voel ik nog niet helemaal. Zeker omdat iedereen hier het 'game-gedeelte' het zwakste punt vindt. Kijk wel uit naar de rest, 't is eens iets anders dan de zoveelste actiegame. Het is ook wel omdat het een 'game' is dat je automatisch meer geconcentreerd volgt en het wel beter binnenkomt dan een animatieserie die je met een half oogt volgt.

Laatst bewerkt:
Gisteren ook de twee eerste delen gespeeld. Heel fijn.
Ik stel mij soms wel de vraag of dit niet even goed een serie had mogen zijn want de meerwaarde van het als game uit te brengen, door soms eens een keuze te maken, voel ik nog niet helemaal. Zeker omdat iedereen hier het 'game-gedeelte' het zwakste punt vindt. Kijk wel uit naar de rest, 't is eens iets anders dan de zoveelste actiegame.

Oorspronkelijk was het plan om er idd een tv show van te maken.

Kan je eigenlijk falen met die dispatch? Dat je de missie moet herbeginnen onder een bepaalde succes rate? Of krijg je dan gewoon de statistiek te zien da al de rest het beter deed?

Laatst bewerkt:
Kan je eigenlijk falen met die dispatch? Dat je de missie moet herbeginnen onder een bepaalde succes rate? Of krijg je dan gewoon de statistiek te zien da al de rest het beter deed?
Nee, dispatchen heeft geen effect op de succes rate van een episode.

Ik vond het dispatchen leuk, het hacken niet. Visuals, animatie en VA zijn uitstekend.
Het laat mij eraan denken dat ik 'Wolf Among Us' eens moet uitspelen. Ik heb in een ver verleden enkele episodes gespeeld, maar niet alles.

Zeer aangename verrassing deze. Nogtans nooit echt fans geweest van Telltale games maar deze is toch van een heel ander niveau.
Beetje benieuwd naar de 'andere' keuzes maar niet hard genoeg om hem opnieuw te spelen:)

Leuke game/verhaal.
Wel eerder Telltale lite want op een gegeven faalde ik met hacken maar de safe ging toch zomaar open zodat het verhaal verder kon zeker.

Het dispatchen was leuk qua banter maar toch iets teveel calls gefaald naar mijn zin.

Terug
Bovenaan