Heerlijk, zo'n lange curryfrikandel superspeciaal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@BlackOccult kunt ge hier eens tegen optreden, das hier wel het nietfiedbak tret en niet de curryworsten/langedel tretHeerlijk, zo'n lange curryfrikandel superspeciaal
Eindelijk iemand die het durft te benoemen!Ik snap niet dat het pebs zo graag discussieert over de naam van een snack ipv over wat er echt toe doet: waarom dat bestellen als letterlijk elk ander vlezeke superieur is??????
Te arm voor Bitterballen en Mexicano's te kopen of wat?
Stopt eens met die stropoppen zég!Ik snap niet dat het pebs zo graag discussieert over de naam van een snack ipv over wat er echt toe doet: waarom dat bestellen als letterlijk elk ander vlezeke superieur is??????
Het is maar wat ge gewend zijt he, ik heb van horen zeggen dat uw mama ook niet meer genoeg heeft aan een gewone worst.Oeioei, ne gewone worst is weer nie goed genoeg.
Dikkenekken!
Tja, ik kan er ook niet aan doen dat er alleen maar grotere exemplaren in de familie zittenHet is maar wat ge gewend zijt he, ik heb van horen zeggen dat uw mama ook niet meer genoeg heeft aan een gewone worst.
.Pics or it’s tinyTja, ik kan er ook niet aan doen dat er alleen maar grotere exemplaren in de familie zitten.
Bitterbollen zijn me iets te bitterIk snap niet dat het pebs zo graag discussieert over de naam van een snack ipv over wat er echt toe doet: waarom dat bestellen als letterlijk elk ander vlezeke superieur is??????
Ik stop graag lange donkere worsten onder mijn neus.Dat zegt mij nu is bitterweinig een curryworst se, laat staan zo'n lange
Met of zonder saus?Ik heb een witte boterham.
Ik wacht op de persoon die er saus komt opdoenMet of zonder saus?
Ik snap niet dat het pebs zo graag discussieert over de naam van een snack ipv over wat er echt toe doet: waarom dat bestellen als letterlijk elk ander vlezeke superieur is??????
Ik wacht op de persoon die er saus komt opdoen