Docking station die kan opladen voor Dell Precision 7560

IggaR

Member
Mijn nieuwste werklaptop is een Dell Precision 7560.
Mooi en krachting machine, maar komt met andere adapter dan m'n vorig (lichter) model. "Rond kopje" ipv usb-c.
Als ik aansluit op de schermen op het werk met usb-c, krijg ik de melding dat de capaciteit te licht is om hem degelijk op te laden. Tot op heden nog geen (zware) hinder van ondervonden, maar ik ben nu voor m'n thuisbureau op zoek naar een usb hub en het zou wel fijn zijn als die krachtig genoeg is om op te laden.
Probleem is dat ik niet veel ken van de nodige specs daarrond. Let ik op voltage? Wattage? Amperage? Combinatie?

Dit komt uit de manual van m'n laptop. (https://dl.dell.com/topicspdf/precision-15-7560-laptop_owners-manual_en-us.pdf)

Deze zou wel heel fijn zijn mocht hij daarvoor werken bv.

Alvast bedankt.

Hetgeen je in uw screenshot toont, dat gaat over de power adapter, dus met de ronde kop. Staat dus los van uw usb-c.

Ik vermoed eerder dat het scherm op uw werk, niet genoeg vermogen kan leveren via de USB-C (thunderbolt) poort.

Oei, ik heb me niet duidelijk uitgedrukt blijkbaar.

Het klopt dat dat scherm niet genoeg vermogen levert.
Ik wil echter niet dezelfde fout maken met een docking station die ik wil kopen, ik wil dat die wel genoeg vermogen kan leveren zodat ik m'n standaard lader achterwege kan laten als ik dat docking station gebruik.
Maar het is me dus niet duidelijk wat dat docking station moet leveren van amperage, wattage, voltage om daaraan te voldoen.
Dus ik vraag me af waar ik moet op letten in de specificaties van dat docking station zodat die dat wel kan.

Dat hangt niet echt af van uw docking, maar van de voeding dat je dus gebruikt naar de hub/docking.

en in het voorbeeld dat je geeft, daar zit geen voeding in.

Als je dan eentje zoekt, is het vooral het vermogen. in dit geval dus minimaal 90Watt, couranter is 65Watt, hetgeen de schermen nu waarschijnlijk sturen, maar dit zal te weinig zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan