Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Floris! Floris! :D hoe noemde die kerel met zijn paarden vorig jaar weer? En die ene kerel die op zijn tractor door het dorp reed, puur als vervoersmiddel, had niks met landbouw.

Antoon en Evert? Die deden alleszins ook mee in seizoen 1.

Dan had je ook nog Jo Lernout in Filipijnen.

En die jonge gast met zijn rastas die bijna alles op zijn skeelers deed daar. Of was dat in een ander programma?

Antoon en Evert? Die deden alleszins ook mee in seizoen 1.

Dan had je ook nog Jo Lernout in Filipijnen.
Just, die deed mee alsof hij arm was en in de Filipijnen woonde. Al wie hem irl kent, weet beter.

En die jonge gast met zijn rastas die bijna alles op zijn skeelers deed daar. Of was dat in een ander programma?
Dat was die met zijn hondenuitlaatservice zeker? Die wou volgens mij niet meer meedoen na kritiek van klanten en vooral openbaringen van ex-klanten. Herinner me nog vaag iets daarvan.

Just, die deed mee alsof hij arm was en in de Filipijnen woonde. Al wie hem irl kent, weet beter.

Dat was die met zijn hondenuitlaatservice zeker? Die wou volgens mij niet meer meedoen na kritiek van klanten en vooral openbaringen van ex-klanten. Herinner me nog vaag iets daarvan.
Ja die honden zeggen me vaag ook iets idd.

Veel mensen hebben ook gewoon weinig doordat ze niet met geld kunnen omgaan. Neem nu die Davidsons, die motos, die Dodge ram, die Papegaaien, dat is allemaal weggesmeten geld. Zulke mensen zullen ook altijd een uitleg klaar hebben om hun domme aankopen te verantwoorden.

Veel mensen hebben ook gewoon weinig doordat ze niet met geld kunnen omgaan. Neem nu die Davidsons, die motos, die Dodge ram, die Papegaaien, dat is allemaal weggesmeten geld. Zulke mensen zullen ook altijd een uitleg klaar hebben om hun domme aankopen te verantwoorden.
Is ook vaak statussymbool. Zo van "Kijk, we hebben een moto/Dodge/gigantische flatscreen/... Zo arm zijn we dus niet"
Dat het dan vaak op (wurg)krediet is zeggen ze er dan niet bij, maar ze kunnen toch maar mooi naar de buitenwereld stoefen.

Is ook vaak statussymbool. Zo van "Kijk, we hebben een moto/Dodge/gigantische flatscreen/... Zo arm zijn we dus niet"
Dat het dan vaak op (wurg)krediet is zeggen ze er dan niet bij, maar ze kunnen toch maar mooi naar de buitenwereld stoefen.
Ik snap die statussymbolen toch niet. Gewoon een dak boven mijn hoofd, wat fatsoenlijke kleren en eens op restaurant of naar de voetbal gaan. Meer moet dat niet zijn. Een weekske vakantie moet ook kunnen, maar als ge wat gaat bijverdienen is dat ook te doen.

Diene mens is ondertussen toch al lang uit zijn huis gezet neem ik aan?
Waarom zou je dat doen als eigenaar? Dat huis is sowieso volledig te renoveren na zijn bewoning, of dat nu is, of over x-aantal jaar. Je kan dan beter nog je huur innen zolang hij er zit en betaalt, dan dat je hem er nu uitzet en nu alles al moet vernieuwen.

Terug
Bovenaan