Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Ik gebruik dat in't echte leven ook vrij vaak tegenwoordig. Is super nuttig in een gesprek met mensen die maar door blijven ratelen maar eigenlijk niks interessants te zeggen hebben. Zij voelen zich toch gehoord en ik moet niet luisteren :)

Ik gebruik dat in't echte leven ook vrij vaak tegenwoordig. Is super nuttig in een gesprek met mensen die maar door blijven ratelen maar eigenlijk niks interessants te zeggen hebben. Zij voelen zich toch gehoord en ik moet niet luisteren :)
Ah ja ok, ja ja ja dat is een goeie tip :)

Het tiny house dat ze bezocht, vond ik wel interessant.
Eindelijk eens een tiny house waarbij je niet op een ladder moet kruipen om in je bed te geraken.
https://iglucraft.com/en/cabins - Model 4 panorama, voor de geïnteresseerden.
Alweer dubbel. Iemand die tegen geld en de maatschappij is, maar opeens wel €65000 op tafel wil leggen voor een woning. Ze gaf wel zelf toe dat ze aan het keren was qua gedachtegang. En maar best ook.

Probleem is, waar zet je die woonst? Grond kopen zal duurder zijn.

Alweer dubbel. Iemand die tegen geld en de maatschappij is, maar opeens wel €65000 op tafel wil leggen voor een woning. Ze gaf wel zelf toe dat ze aan het keren was qua gedachtegang. En maar best ook.

Probleem is, waar zet je die woonst? Grond kopen zal duurder zijn.
Niet onbelangrijk : het zou haar tweede onroerende eigendom worden? :')

Ik krijg het op mijn seskes als ik die Jackson Jr bezig zie en hoor. 😬

Ruiters zijn dan vaak ook oftewel asociale egotrippers oftewel krankzinnigen die denken dat een paard een heilig wezen is dat niets fout kan doen in de wereld.

maAR eeN pAard heEFt eEN hoOFd WaNT Het IS EeN EdElDIeR

Zou Eddy nog zin hebben om mee te doen aan het programma na de dood van Els?

Ja, Miel was er ook bij... helaas nu in het ziekenhuis... ik vraag me af of hij nog in z'n tuin gaat kunnen werken?
Den Eddy met z'n ijscreme-kar tegenwoordig vaak terug te vinden aan tuincentrum Pelckmans

Zou Eddy nog zin hebben om mee te doen aan het programma na de dood van Els?

Ja, Miel was er ook bij... helaas nu in het ziekenhuis... ik vraag me af of hij nog in z'n tuin gaat kunnen werken?

Was dat vorig seizoen dat ze Eddy volgden na de dood van Els? Haar assen uitstrooien in het buitenland ofzoiets.
Of is dat alweer langer geleden?

Voor alle mensen die willen weten hoe het met Eddy gaat.

IMG_5780.jpeg

Die had toch al jaren een uitkering? En nu is meneer zelfstandige opeens? Ze zullen wel iets gewijzigd hebben aan zijn uitkering (opeens veel minder)

Die had toch al jaren een uitkering? En nu is meneer zelfstandige opeens? Ze zullen wel iets gewijzigd hebben aan zijn uitkering (opeens veel minder)

In het artikel staat dat hem via de VDAB bij het 'IJssloeberke' terecht is gekomen, dus werkt in loondienst.

Van april tot oktober, de andere maanden dopt hem.

In het artikel staat dat hem via de VDAB bij het 'IJssloeberke' terecht is gekomen, dus werkt in loondienst.

Van april tot oktober, de andere maanden dopt hem.
En dat vindt em intensief. Als je natuurlijk gewoon bent van jaren op je luie krent te zitten, is een half jaar werken plots wel zot ja.

Ik ben toch oprecht tevreden. Ik zag zo iemand nooit nog werken eerlijk gezegd. Ze zullen hem wel een ultimatum gegeven hebben.

Ik ben toch oprecht tevreden. Ik zag zo iemand nooit nog werken eerlijk gezegd. Ze zullen hem wel een ultimatum gegeven hebben.
Kan imo twee redenen hebben, plots maar 1 uitkering meer, hoewel met de medische kosten van de vrouw er waarschijnlijk ook niet veel van de hare overbleef, maar vooral ook gewoon geen doel meer. Vrouw weg, zowat al zijn tijd ging in haar verzorging op het laatste, nood aan sociaal contact en bezigheid, ... Ik heb het niet op beroepsdoppers zoals Eddy, maar ik heb toch een vermoeden dat het financiële niet de doorslag gaf.

En dat vindt em intensief. Als je natuurlijk gewoon bent van jaren op je luie krent te zitten, is een half jaar werken plots wel zot ja.
Het is wel redelijk intensief hoor, kan dat wel geloven.

Positieve aan dat verhaal is tweevoudig : enerzijds activeert het beleid hem in zekere mate en anderzijds doet hij het ook effectief.

Alleen spijtig dat men zijn kinderen niet sneller/tijdig kon bereiken en begeleiden want zoals je kan lezen heeft zijn zoon al instant een ander volgestoken enzovoort.

Terug
Bovenaan