DOOM: The Dark Ages (RTX 5000, UPDATED)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
15/05/2025 20:00

MasterP

Member
iTrader: 100% (18/18)
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Bij aankoop RTX 5080 heb ik deze code voor DOOM: The Dark Ages gekregen. Ik doe deze code weg omdat ik geen DOOM fan ben.
Mag weg voor 40 EURO.

Hoi MasterP,

Bij deze heb ik interesse op voorwaarde dat het om een Steam key gaat en er geen speciale voorwaarden aan gekoppeld zijn om de key te kunnen activeren.

Hoi MasterP,

Bij deze heb ik interesse op voorwaarde dat het om een Steam key gaat en er geen speciale voorwaarden aan gekoppeld zijn om de key te kunnen activeren.
Hey,

Dit staat op de site van Nvidia:
Bundelinfo: Beperkt tot één gratis digitale downloadcode per klant voor DOOM: The Dark Ages op Steam, zolang de voorraad strekt.

Hey,

Dit staat op de site van Nvidia:
Bundelinfo: Beperkt tot één gratis digitale downloadcode per klant voor DOOM: The Dark Ages op Steam, zolang de voorraad strekt.

Dat is alvast goed nieuws maar heb ik een RTX 5xxx kaart nodig om de game te activeren of niet? Als het gewoon om een Steam code gaat die je erbij gekregen hebt hebben we een deal.

Ik kan de code niet verzilveren. Ik heb een RTX 5080 maar ik krijg steeds dit melding:

Je hardware voldoet niet aan de vereisten voor deze campagne. Een aanvraag kan alleen worden ingediend wanneer een in aanmerking komende grafische kaart is geïnstalleerd.

Als er geinteresserde zijn die ook een RTX 5000 hebben, dan verkoop ik de code door aan hem.

Ik heb de code kunnen ingeven via de Nvidia App. Het is de PREMIUM EDITION van DOOM. Dus niet de standard edition. Dat wist ik niet.

Vraagprijs is 85€. Op Steam kost deze Premium Edition 110€.

Als iemand die het wil hebben, dan moet ik wel met zijn/haar Steam account inloggen en zo de code voor DOOM: The Dark Ages verzilveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan