Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da's de vraag niet he. Drezz heeft testen gedaan voor niv C, en krijgt nu een aanbieding niv B.Als je enkel diploma secundair hebt, kan je niet deelnemen aan testen voor een vacature niveau B.
hoger secundair is niv C. niv B is bachelor.Is deze vacature dan verkeerd naar mij verstuurd? In de informatie staat ook namelijk Hoger secundair vermeld. Normaal zou ik verwachten dat hier dan ook bachelor zou staan
Is het deze?Hierover vind ik helaas niks terug in de volledige beschrijving. Enkel dit staat er vermeld: Als je deelneemt op basis van jouw diploma, word je benoemd nadat je de stageperiode met succes hebt vervuld.

Dit is niet de vacature waar ik over spreek. Ik heb de vacature ontvangen op basis van een laureatenlijst voor eerdere testen die ik heb afgelegd en geslaagd op ben. Deze staat niet openbaar.
Met alle respect, maar moet je voor zo'n job écht hogeschool gedaan hebben? Waarom vraag ik mij eerlijk gezegd af.Is het deze?
https://werkenvoor.be/nl/jobs/ang25090-douanier-shift-b-mvx#deelnemingsvoorwaarden ?
Staat toch duidelijk bij "deelnemingsvoorwaarden"?
Kan zijn dat je die krijgt omdat je mogelijks kandidaat kan zijn omdat je een laatstejaars bachelorstudent zou kunnen zijn?
Maar dat is geen aanbod. Dat is gewoon reclame.![]()
Met alle respect, maar moet je voor zo'n job écht hogeschool gedaan hebben? Waarom vraag ik mij eerlijk gezegd af.
Met alle respect, maar moet je voor zo'n job écht hogeschool gedaan hebben? Waarom vraag ik mij eerlijk gezegd af.
Het loopt hier vol met domme mensen met een bachelor diploma.
Voor zover ik weet bestaat er ook geen bachelor diploma Administratie en Informatie Verwerking.