Selectie Douane ANG25253 (Niveau C - Shift) -Wie is er al gecontacteerd?

TerminatorX

New member
Hey iedereen,
Ik heb enkele maanden geleden meegedaan aan die selectie voor Douane (niveau C - shift), referentie ANG25253. De lijst met geslaagden staat nu al even in mijn dossier op Werkenvoor, maar verder blijft het nogal stil.
Zijn er hier toevallig mensen van diezelfde lijst die al iets gehoord hebben? Ik ben vooral benieuwd of er al mensen effectief een jobaanbod hebben gekregen of misschien zelfs al begonnen zijn.
Mocht iemand meer weten over hoe vlot het momenteel gaat met die aanstellingen voor de shift, hoor ik het graag!

Alvast bedankt voor de info!

Laatst bewerkt:
Geduld is een heel schone deugd als je bij de (federale) overheid wil werken.

Als je nog niets gehoord hebt is het omdat er nog niets is.

Hey iedereen,
Ik heb enkele maanden geleden meegedaan aan die selectie voor Douane (niveau C - shift), referentie ANG25253. De lijst met geslaagden staat nu al even in mijn dossier op Werkenvoor, maar verder blijft het nogal stil.
Zijn er hier toevallig mensen van diezelfde lijst die al iets gehoord hebben? Ik ben vooral benieuwd of er al mensen effectief een jobaanbod hebben gekregen of misschien zelfs al begonnen zijn.
Mocht iemand meer weten over hoe vlot het momenteel gaat met die aanstellingen voor de shift, hoor ik het graag!

Alvast bedankt voor de info!
Hoeveelste sta je op de lijst? Er waren maar 4 plaatsen nee?

hoelang staat de laureatenlijst al online? want ik zie dat je kon solliciteren tot 27/10/2025, dus het lijkt mij dat de procedure nog niet zo heel lang is afgesloten.

sinds 17/01/2026 en geldig voor een jaar.
voor een sollicitatie eind oktober is antwoord hebben op 17 januari wel heel snel...

dat het daarna nog 3 maand duurt voor iemand lager op de lijst antwoord zou krijgen, is teken dat de eerste laureaten de job aanvaard hebben (wat ook niet verwonderlijk is op die termijn).

hopelijk komt er binnen het jaar voor jou nog iets binnen, je staat niet zo laag uiteindelijk.

Ik sta ook al sinds november op een laureatenlijst op plaats 6 (wel niet bij douane). Geduld is een mooie zaak. (bij Justitie gaat het bv wel heel rap, 3 weken geleden eerste pc test, vorige week al jobaanbieding).
Ik moet zeggen dat de eerste job wel veel interessanter is met thuiswerk, verlof en dergelijke.

voor een sollicitatie eind oktober is antwoord hebben op 17 januari wel heel snel...

dat het daarna nog 3 maand duurt voor iemand lager op de lijst antwoord zou krijgen, is teken dat de eerste laureaten de job aanvaard hebben (wat ook niet verwonderlijk is op die termijn).

hopelijk komt er binnen het jaar voor jou nog iets binnen, je staat niet zo laag uiteindelijk.

In principe stijg je dan toch op de lijst als die boven jou aanvaarden?

Het lijkt er op dat die vijf openstaande plaatsen al ingevuld zijn via oudere laureatenlijsten, want mijn positie op de laureatenlijst is sinds de publicatie ervan niet gewijzigd. Ik heb geduld, en wacht rustig af. Bedankt voor de info.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan