Hier draait het vlot op de rog ally, alé de demo tochDraait het goed op de Steam Deck?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier draait het vlot op de rog ally, alé de demo tochDraait het goed op de Steam Deck?

Die interface is toch een pak oubolliger dan gedacht.Bedoel je je partymembers of echt de npc's uit stadjes? Uw partymembers hebben drastisch minder dialoog te bieden dan in de 3DS-versie. Ze hebben wel regelmatig iets op te merken, maar het is niet te vergelijken met de partychat uit de 3DS remake.Net eens gekeken naar mijn save files vanop 3DS, 180uDie interface is toch een pak oubolliger dan gedacht.
Vooral jammer dat er toch redelijk wat gecut is en makkelijker gemaakt. Maar is het nog steeds zo dat de NPC's qua dialoog andere dingen zeggen naarmate je verder raakt in het verhaal? Dat was net zo leuk aan die game dacht ik.
Ik bedoelde vooral over de NPC's in de wereld/stadjes.Bedoel je je partymembers of echt de npc's uit stadjes? Uw partymembers hebben drastisch minder dialoog te bieden dan in de 3DS-versie. Ze hebben wel regelmatig iets op te merken, maar het is niet te vergelijken met de partychat uit de 3DS remake.
Ze hebben soms wel iets nieuws te vertellen, maar niet vaak in mijn ervaring.Ik bedoelde vooral over de NPC's in de wereld/stadjes.
11 is kwalitatief sterker in verhaal, personages gameplay en moeilijkheidsgraad. Je kan de ps4-versie voor een appel en een ei kopen.Welke zouden jullie dan aanraden? Deze of de 11?
Ik ben ook bezig met XI wel een dijk van een spel nog niet zo ver juist aangekomen in dat eerste haven stadje, hier de demo geprobeerd maar die lag me wel iets minder mss eens kopen in sale.Dragon Quest III HD-2D Remake gaat al voor 30 euro op instantgaming, beter dat kopen dan als je houdt van een uitdaging?
Dragon Quest XI vond ik zeer goed. Ik denk dat ik Dragon Quest VII Reimagined eens ga aanschaffen tijdens een sale ofzo.
III HD-2D is een zeer fijne game die qua moeilijkheid genoeg uitdaging biedt in zowel het hoofdverhaal als de endgame en je kan het zelfs nog moeilijker maken desgewenst.Dragon Quest III HD-2D Remake gaat al voor 30 euro op instantgaming, beter dat kopen dan als je houdt van een uitdaging?
Dragon Quest XI vond ik zeer goed. Ik denk dat ik Dragon Quest VII Reimagined eens ga aanschaffen tijdens een sale ofzo.