Drop hier uw data voorkeur voor frietmeeting Brussel

TRUMP

Active member
Aangezien het anders wat te onoverzichtelijk gaat worden,
en ditmaal beter ruim op voorhand eens een datum naar voor geschoven wordt
(voorjaar 2026 ?) , stel ik voor dat de geïnteresseerden hier enkele data droppen.

Dan kan er een poll aangemaakt worden, om concreet vast te leggen.

(En Brussel was de op één na winnaar na Antwerpen, dus ik neem aan dat het Brussel zal worden! lijkt me heel makkelijk voor de meesten, centraler in het land kan je niet treffen!)

We zijn ook nog op zoek naar een organisator, indien @Beffer het niet op zich zal nemen! dus voor degene die zich eens geroepen voelt.....

En uiteraard gaat de Antwerpen editie ook nog door volgende week zaterdag :woohoo: (06/12)

Poll werd verwijderd en er werd een externe gemaakt door @kinxton

Laatst bewerkt door een moderator:
Is Grimbergen ook BXL? Want dan is het héél makkelijk kiezen
BXL is natuurlijk makkelijker voor met de trein te bereiken, maar soit, ik ga me niet uitspreken, tenslotte heb ik de eerste ook in het locale Jabbeke georganiseerd :p

dus als er mensen voor te vinden zijn, sure why not! Aan u dan, om ons de "parel van Vlaanderen" te laten ontdekken :D

Hier alvast wat suggesties:
- Tabora (zeer centraal, vlak naar de beurs)
- Chouke (ook centraal aan St. Catherine)
- Friterie de la Barrière (St. Gillis)
- Master frites (Schaarbeek aan Meiserplein)

Te vermijden:
- Fritland
- Frites Atelier

Meh:
- Maison Antoine (nog wel de naam, maar niet zeker over de faam)

Kben momenteel int buitenland buddy en op hotel met Destiny, Deborah'ke en Loulou'ke. Dit zijn alvast de zaterdagen in januari 2026 die ik voorstel (kben daartegen terug normaal gezien)

17 januari 2026

24 januari 2026

31 januari 2026

Enjoy! :biglaugh:

Van die datums lukt voor mij enkel nog 31/1, we zullen zien wat de poll geeft voor de anderen.

31/1 zal voor mij ook niet meer lukken gezien ik dan (normaalgezien) terugvlieg.
Precies weinig animo in de poll...
Idd zelfs de verwachte organisator lijkt uit te blinken in afwezigheid :o

Als we dan maar met 3 zijn, dan nog nota bene 3 west vlamingen, zie ik ook niet in waarom we naar brussel zouden afzakken..beter dan iets terug in de westvlaanders doen. Maar dan beter weekje later tot je terug bent @kinxton ?

Als we dan maar met 3 zijn, dan nog nota bene 3 west vlamingen, zie ik ook niet in waarom we naar brussel zouden afzakken..beter dan iets terug in de westvlaanders doen. Maar dan beter weekje later tot je terug bent @kinxton ?
Absoluut. Jammer dat er niet meer mensen bij kunnen zijn. Een sticky in alle fora zou daarvoor toch beter zijn denk ik...

Idd zelfs de verwachte organisator lijkt uit te blinken in afwezigheid :eek:

Ja, teleurstellende opkomst, daar gaat het goeie voornemen voor meer frietmeetings in 2026 :p

allé ik probeer een voorzet te geven:

28/02
07/03

past deze data voor sommigen?
en als er geen Brusselaars zitten, maar zoals hier eerder vastgesteld enkel West-Vlamingen, dan doen we het uiteraard in W-VL :p

Hier in Madagascar natuurlijk niks van deftige frieten, na een duikje in het zwembad aan 30°C zou dat wel eens goed smaken 🤤 FML

Terug
Bovenaan