Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een beetje vergelijkbaar met het nieuwe format van Kurt Caz. Massa-immigratie en illegalen worden de ondergang van West-Europa en ben blij dat deze figuren dat wat uitlichten.Deze kerel uit Weert (Nederland) begint een fenomeen te worden:
Typisch gevalletje van de aandacht afleiden van het onderwerp? Daarvoor moet je in P&A zijn hè.Hetgeen ie doet is illegaal, je mag in Belgie geen mensen in het openbaar filmen als ze herkenbaar zijn. En dan zijn uitstpraken die gewoon nergens op slaan. Er is behalve zijn eigen kas spijzen met views is er geen meerwaarde aan zo'n onzin
1) Hij filmt continu anderen en sommigen zelfs in close up om mee in "discussie" te gaan, dus wat je zegt ivm zijn eigen filmen is gewoon onzin hé.Typisch gevalletje van de aandacht afleiden van het onderwerp? Daarvoor moet je in P&A zijn hè.
En allez ik zal toch even bijten:
1) Hij filmt in principe zichzelf en de rest zijn achtergrondfiguren (uiteraard voer voor discussie, waar trek je de lijn?)
2) De regel waarover je hebt geldt niet als de beelden nieuwswaarde hebben (maatschappelijke relevantie die zwaarder doorweegt dan het portretrecht). En wat mij betreft is dit hier van toepassing.
reacties... 
Hij probeert de realiteit in West-Europa over te brengen naar de mensen die nog oogkleppen op hebben. Wat is daar geen belangrijke nieuwswaarde aan? Ik heb een tijd aan het Noord-Station van Brussel gewerkt en ik kan je zeggen dat een hoop ex-collega's bedreigd en bestolen zijn daar door deze onbenullen. Dus wat sommigen hier zeggen dat hij het uitlokt is total bs. Je mag toch verwachten dat je in Europa zonder gevaar naar een station kan wandelen, zelfs al film je jezelf en de omgeving? Dat daar wat marginalen specifiek in beeld komen, is omdat ze zelf de aandacht trekken van de filmer door hem agressief te benaderen.Nieuwswaarde... aub zeg. De enige toegevoegde waarde van dit soort content is voor de bankrekening van de influencer...
Dat een 15-jarige dat niet begrijpt tot daaraan toe nog, maar dat een hoopje on average 35-jarigen dat ook al niet meer lijkt te snappen en niet verder komt dan watreacties...
![]()
Het terras dat hij passeert is gekend voor zware feiten, dit is een expres gekozen locatie waar het altijd prijs zal zijn als je daar niet thuis hoort.Hij probeert de realiteit in West-Europa over te brengen naar de mensen die nog oogkleppen op hebben. Wat is daar geen belangrijke nieuwswaarde aan? Ik heb een tijd aan het Noord-Station van Brussel gewerkt en ik kan je zeggen dat een hoop ex-collega's bedreigd en bestolen zijn daar door deze onbenullen. Dus wat sommigen hier zeggen dat hij het uitlokt is total bs. Je mag toch verwachten dat je in Europa zonder gevaar naar een station kan wandelen, zelfs al film je jezelf en de omgeving? Dat daar wat marginalen specifiek in beeld komen, is omdat ze zelf de aandacht trekken van de filmer door hem agressief te benaderen.
Het zal in die omgeving sowieso vaak prijs zijn, waar je ook gaat. En dat is het probleem dat hij aankaart. Je bent als Europeaan niet meer veilig in grootsteden in West-Europa omdat immigranten je lastig vallen of worst case aanvallen of zelfs bestelen. En het Noord-Station is nu niet een omgeving waar hij het gaat zoeken om te zoeken he, je moet gewoon een trein kunnen pakken zonder lastig gevallen te worden. Het is een omgeving waar veel werkvolk en toeristen moeten passeren.Het terras dat hij passeert is gekend voor zware feiten, dit is een expres gekozen locatie waar het altijd prijs zal zijn als je daar niet thuis hoort.
Met een middenklasse uitstraling op een winteravond op bepaalde verlaten routes dient men voorzichtig te zijn rond Brussel-Noord.
Ik vind het echt onbegrijpelijk en verontrustend dat je zoiets normaal kan vinden hoor. Waar gaan we naartoe... In landen zoals bv. Polen heb je die problemen amper tot niet, dus het is verre van normaal. Wij laten het gewoon gebeuren omdat er veel mensen zijn die het blijkbaar normaal vinden dat je op bepaalde plaatsen, zoals bv. een groot belangrijk station in onze hoofdstad, niet veilig kan komen als Europeaan.Zoals in quasi iedere grootstad.
Verontrustend hoe makkelijk mensen meegaan in zulke content met (opzettelijk) nauwelijks duidelijke context. En vervolgens iedereen die dat aankaart gaat verwijten oogkleppen te hebben.
Goed, 2 miljoen views krijgt zo iets. En 200k mensen volgen zo iemand. En zo blijft de polarisatie gevoed worden.
Ah, dus wij moeten met ons normaal gedrag voorzichtig zijn omdat dat tuig zich niet kan gedragen. Het is ver gekomen in de Westerse samenleving.Het terras dat hij passeert is gekend voor zware feiten, dit is een expres gekozen locatie waar het altijd prijs zal zijn als je daar niet thuis hoort.
Met een middenklasse uitstraling op een winteravond op bepaalde verlaten routes dient men voorzichtig te zijn rond Brussel-Noord.
Als ik verhalen hoor (en statistieken lees) over vroeger heb ik eerder de indruk dat het een pak verbeterd is. Mijn vader vertelde dat er in zijn jeugd straten waren rond het station van Antwerpen waar hij niet durfde komen. Het kan allemaal nog veel beter, en het is duidelijk dat we de laatste paar jaar overspoeld worden door een specifieke golf van druggeweld, maar op de langere termijn vind ik het moeilijk om vast te stellen dat we vandaag in een minder veilige maatschappij leven dan pakweg de jaren 80.Ah, dus wij moeten met ons normaal gedrag voorzichtig zijn omdat dat tuig zich niet kan gedragen. Het is ver gekomen in de Westerse samenleving.