Dutch Travel Maniac

Nee toch niet.

Die "bepaalde leden" zien dat het de verkeerde kant uitgaat in Brussel, daar heb ik geen Dutch maniac of consoorten voor nodig als informatiebron. Dat wist ik 10j geleden al toen ik er werkte, en voor zover ik weet, bestond er nog geen Dutch maniac toen.
Daar gaat het topic helemaal niet over. Ik ontken zelfs nergens dat het de verkeerde kant opgaat.

richtlijn
Graag herhaal ik onze vorige melding:

Het politieke of maatschappelijke debat wordt hier niet gevoerd. Het kan hier gaan over de filmpjes, de inhoud en de persoon. We beseffen dat het een dunne lijn is, maar zodra het abstracter en algemener wordt, is het meer voer voor P&A.

Verder zijn stigmatiserende -en uiteraard ook racistische- uitspraken niet toegelaten hier, maar dat spreekt voor zich.

Het politieke stuk is naar hier verhuisd: https://www.beyondgaming.be/threads/onveiligheidsgevoel-geweld-op-straat-oorzaken-en-aanpak.40028/

Laatst bewerkt:

De VRT maakt gewoon hetzelfde mee overigens.
2 minuten aan het filmen en al gedoe. Bewoners die spreken over de toegenomen onveiligheid, vuilnis overal,...

De VRT maakt gewoon hetzelfde mee overigens.
2 minuten aan het filmen en al gedoe. Bewoners die spreken over de toegenomen onveiligheid, vuilnis overal,...

Allez hier zijn we weer, (even duidelijk zetten zodat iedereen het kan lezen) er is NIEMAND maar dan ook echt niemand die zegt dat er geen problemen zijn of dat er zaken anders moeten.

Maar als je het verschil niet ziet tussen een reportage als dit met respect voor alles en iedereen en de provocerende filmpjes zoals van DTM dan is het van niet willen

Allez hier zijn we weer, (even duidelijk zetten zodat iedereen het kan lezen) er is NIEMAND maar dan ook echt niemand die zegt dat er geen problemen zijn of dat er zaken anders moeten.

Maar als je het verschil niet ziet tussen een reportage als dit met respect voor alles en iedereen en de provocerende filmpjes zoals van DTM dan is het van niet willen
Waar zegt hij dat hij het verschil niet ziet?
Hij zegt toch gewoon, zelfs met de ploeg van VRT, gebeurt het?

Ik vraag mij altijd af waarom jij telkens zaken leest die de persoon waar jij op antwoordt niet heeft gezegd 😂

Wat helemaal niet wil zeggen dat hij ook aan uitlokking deed natuurlijk. Dat is de interpretatie van een agent en kan aangevochten worden voor de rechtbank.
Ja als je zijn filmpje bekijkt… hij had in de gaten dat er daar een gast stond die hem in de gaten hield. Een ander persoon waarschuwde hem voor die gast waarop hij zijn zak op de hoek van de tafel voor het grijpen zet. Dan was er een heel drama, politie komt erbij en pakt die gast op, waarop DTM blijft stoer en fel doen tot hij zelf in de armbandjes vloog. Dan was hij natuurlijk verontwaardigd.

Volgens mij heeft die kerel soms echt een agressieprobleem en vooral als hij er 1 op heeft. Want het is meestal als hij van een terras komt dat hij zo stoer begint doen. Want de ene keer is hij rustig tegen vreemdelingen en de andere keer blijft hij maar dingen zeggen om hen uit te dagen en als ze er niet op in gaan dan doet hij maar door waardoor ik het zelfs op mijn heupen zou krijgen.

Terug
Bovenaan