Ik vond het leuk tot ze in België aankwamen. Toen was het precies minder interessant.
Same. Toen ze de grens overgingen had ik iets van: meh, dees kennen we. Zappeuh!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het leuk tot ze in België aankwamen. Toen was het precies minder interessant.

Heeft ook al dwars door de Middellandse Zee gedaan, al was dat wel allemaal in het zuiden van Europa en niet zo heel divers. En dwars door Oceanië, maar dat is niet met Arnout.Ik bedoelde een derde seizoen door onze contreien, dat het een beetje teveel van hetzelfde begon te worden.
Er is ook "Rond de Noordzee" geweest, waarbij ze oa het VK, Noorwegen en Denemarken aandeden. Dat gaf toch wat meer afwisseling, zowel qua de mensen als qua omgeving. Daarom dat ik hoop dat het de volgende keer eens iets anders is, een stukje van Amerika bijvoorbeeld.
Die klagen ook.Die mensen die ginder op den boer wonen in Friesland beseffen niet hoe gelukkig ze zijn.
Ja, maar die zijn verhuisd naar ginder en zijn er niet geboren en getogen.Die klagen ook.
Zie bvb de familie Coppens in de serie "Camping Coppens", die verhuist naar een kleiner huis in een stad, Karlstad iirc.
Eens gaan eten, korter bij school, korter bij (school)vrienden, ...
Waar ze nu woonden "is niks (te doen)".
Die boer van gisteren was het toch duidelijk niet eens met de regering. Hun stikstofbeleid heeft uiteraard niet alleen toepassing op de randstad natuurlijk.Die mensen die ginder op den boer wonen in Friesland beseffen niet hoe gelukkig ze zijn. Ver weg van al die maatschappelijke problemen waar men in dichtbevolktere problemen last van heeft, het pure leven.
zolang Hauben met een lege rugzak blijft rondlopen zonder de heupriem van die rugzak zelfs maar aan te doen kan ik dat programma niet au sérieux nemen. Nepwandelaars.Heb het echt niet voor Hauben. Vind dat niet zo een goeie interviewer.
En daar nog eens een kopie van Waes en zijn geluid- en cameraman naast, is voor mij genoeg om dit programma links te laten liggen.
Vandaag was er een extra aflevering. Letterlijk geen enkel shot gezien waar hij zijn heupriem dicht had. Was me nog nooit opgevallen maar eens je er op begint te lettenzolang Hauben met een lege rugzak blijft rondlopen zonder de heupriem van die rugzak zelfs maar aan te doen kan ik dat programma niet au sérieux nemen. Nepwandelaars.

Kan goed zijn dat die heupriem hem gewoon irriteert, en zo zwaar is zijn rugzak normaal toch niet ook.Vandaag was er een extra aflevering. Letterlijk geen enkel shot gezien waar hij zijn heupriem dicht had. Was me nog nooit opgevallen maar eens je er op begint te letten![]()
Inderdaad wtf. Ik vond het al vreemd dat hij nooit zijn rugzak afnam als hij ergens binnen ging. Normaal is dat toch reflex nummer 1: ah oef dat gewicht mag ff eraf.Vandaag was er een extra aflevering. Letterlijk geen enkel shot gezien waar hij zijn heupriem dicht had. Was me nog nooit opgevallen maar eens je er op begint te letten![]()
communicatie.vrt1.be