Dyson V15 Detect Absolute

Einddatum + uur van de verkoop
30/09/2025 22:40

DylanD17

Member
Londerzeel
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Dyson V15 Detect Absolute = 400€
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Londerzeel
Aangekocht op 16 Mei 2025 voor de madam.
Aangekocht in Mediamarkt, en sindsdien heeft die letterlijk 5 keer gebruikt geweest ofzo?
De vrouw neemt elke keer weer naar de oude stofzuiger (gewoontebeestje??) spijtig genoeg.
Het is echt een topstofzuiger, en nog in perfecte staat. Komt inclusief ophangsysteem, doos, accessoires en kassaticket.

Staat ook te koop op 2dehands & marktplaats.

Meeneemprijs : 400€

Voor alle duidelijkheid : 400 euro als deze in goede staat is, alles aanwezig is, aankoopbewijs / garantie aanwezig is.
Ook graag eerst verzenden aangezien nog geen itrader op dit forum.

Voor alle duidelijkheid : 400 euro als deze in goede staat is, alles aanwezig is, aankoopbewijs / garantie aanwezig is.
Ook graag eerst verzenden aangezien nog geen itrader op dit forum.
Zoals reeds gezegd, u heeft vanochtend 400€ geboden waarop ik heb bevestigd dat deze in goede staat is en inclusief alles komt. Dus ook alle stukken en garantie.

Eerst verzenden zal zowizo niet gebeuren want is niet hoe een verkoop gaat

Zoals reeds gezegd, u heeft vanochtend 400€ geboden waarop ik heb bevestigd dat deze in goede staat is en inclusief alles komt. Dus ook alle stukken en garantie.

Eerst verzenden zal zowizo niet gebeuren want is niet hoe een verkoop gaat
Nochtans zou het logisch zijn en helpt het je wat reputatie op te bouwen. Zeker als je fredenevy zijn 350 positieve iTraders bekijkt is het geen gekke vraag van hem.

Nochtans zou het logisch zijn en helpt het je wat reputatie op te bouwen. Zeker als je fredenevy zijn 350 positieve iTraders bekijkt is het geen gekke vraag van hem.
Dit staat zo niet in de regels toch? Een deal is volgens mij gewoon zoals bij een winkel. Heb zelfs aangeboden dat hij/zij mocht betalen aan de post (is een optie van 7€), of zelfs leveren aangezien ik morgen in de buurt van Gent ben.

Leveren is daarna pas ter sprake gekomen. Leveren zou voor mij ok zijn, maar nu laat u niets meer van zich horen, op verdere afspraken te maken.
Is voor mij ondertussen wel genoeg geweest.

Terug
Bovenaan