Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skyrim RaytracingIk wed op de zoveelste Skyrim editie, dit keer voor de PS5 of uw SmartWatch of whatever.

Vooral focus op Rainbow Six Parasite.Van Ubisoft lijkt het er toch ook niet op dat er grote aankondigingen aankomen.
EA blijkbaar ook niet van de partij. Sony was vroeger wel één van de beste E3 shows... Dit zal wellicht weer een maat voor niets zijn, maar zo een "game show" werkt toch niet IMO.
Ik deeeeenk,,,morgeuh

Ik deeeeenk,,,morgeuh![]()
En de nieuwe metroid misschien?Ik hoop vooral op meer info rond FF XVI, en ook kijk ik uit naar een aankondiging van FF: Origin.
Nintendo mag ook Breath of The Wild II tonen graag ^^
Elden ring, pleaaaaase
Er wordt sowieso iets getoond, moet gewoon!
Da zou nu eens geweldig nieuws zijn. Is daar sprake van?Ik hoop dat Koch Media (of Deep Silver) vanavond Kingdom Come 2 aankondigd. Want het wordt verdorie wel eens dik tijd !
Blijkbaar wel, er was al iets bekend dat er geen o.a. geen Timesplitters, Metro etc etc zou getoond worden.Da zou nu eens geweldig nieuws zijn. Is daar sprake van?
Dat zou fantastisch zijn, Kingdom come is voor mij een top spel.Ik hoop dat Koch Media (of Deep Silver) vanavond Kingdom Come 2 aankondigd. Want het wordt verdorie wel eens dik tijd !
Spel dat mixed reviews kreeg maar ik heb mij daar zo dik mee geamuseerd...160 uur op de teller volgens SteamIk hoop dat Koch Media (of Deep Silver) vanavond Kingdom Come 2 aankondigd. Want het wordt verdorie wel eens dik tijd !
Zeker met hardcore mode vond ik dat zo'n geniaal spel. Je voelt je echt een zwakkeling in de wereld en er is bv. geen kompas waardoor je je moet oriënteren a.d.h.v. bordjes en de stand van de zon. Hopeloos verdwaald met die missie in dat bos waar je op konijnen moet gaan jagen.