EA SPORTS FC 26

Stefan_Gaming_BE

Well-known member
fc26.png

release: 26 september 2025
genre: voetbal
dev: EA Vancouver

Met een terugkeer van Zlatan Ibrahimović.

Play your way in EA SPORTS FC™ 26 with more responsive dribbling, smarter AI positioning, and sharper, more explosive movement — all based on community feedback. Goalkeepers now react more naturally with improved positioning, animations are more lifelike, and new Playstyles and Player Roles give you more ways to shape how your team plays.

FC 26 introduces two new gameplay presets, each built for a different way to play. Competitive is tuned for head-to-head action in Ultimate Team and Clubs, with faster passing, smarter keeper rebounds, and more direct control, while Authentic brings a true-to-football feel to modes like Career, featuring more positionally-responsible defenders, realistic corner success rates, lifelike goalmouth scrambles, and more.

robin-williams.gif

No offence maar... Ibrahimovic? Is vroeger nooit dé topper geweest om op de FIFA-cover te komen maar nu wel? Ben niet mee...

No offence maar... Ibrahimovic? Is vroeger nooit dé topper geweest om op de FIFA-cover te komen maar nu wel? Ben niet mee...
Om extra in de verf te zetten dat hij terug in de game zit vooral. Want hij zat niet in FC 24 en FC 25. Zie ook "we want Zlatan" op de muur.

Fun fact: voor de foto vond men inspiratie bij een hele oude foto van Zlatan zelf.

90637042_2801053036643872_7945558402313224192_n.jpg

26 september.

Op de cover Jude Bellingham (Real Madrid) en Jamal Musiala (Bayern München).

EA SPORTS FC 26 will be available worldwide to play on September 26, 2025, with early access through the Ultimate Edition beginning September 19, 2025*.

EA Play** members, the Club is Yours in EA SPORTS FC™ 26 with the EA Play 10-hour early access trial, starting September 19, 2025

Aparte Weekend league voor lagere divs lijkt me een leuke toevoeging vermoedelijk om de engagement bij die spelers hoger te houden.
Voor de rest is de bepalende factor gewoon gameplay want die is dit jaar dramatisch...
Als ze dat niet oplossen zullen veel spelers deze editie snel links laten liggen zoals bij 25.
Ze gaan er wel geen spel minder om verkopen denk ik 😀

Het spel zal toch 20x van gameplay veranderen.

Zolang de esporters en streamers klagen en zagen krijgen ze hun goesting want zij moeten het spel verkopen met hun duizenden volgers.

EA fc25 is soms goed geweest en nadien was er een patch waardoor het volledig anders (slechter) speelde.

Hopelijk ook eens een goeie upgrade van de career mode.
Nu ik twijfel nog.
De voorbije 2 jaar het spel na TOTY verkocht na de zoveelse update en weinig of geen pack luck.

Hopelijk ook eens een goeie upgrade van de career mode.
Geloof me: als dat het mikpunt was hadden ze het al wel vermeld. Maar wie weet...
Dit jaar wordt er het meest gezeikt over de gameplay dus dat is waarop ingezet wordt. Allezja... voor de trailer te maken toch. Want ze moeten gewoon hun rommel verkopen, verder boeit het niet. Het gros van de dwieps wordt dan nog gepaaid door die trailer. Ik moet er eens hartelijk om lachen.

Neem gewoon zoals ieder jaar een maand EAPlay, gebruik de 10 uur demo en kijk zelf of het de moeite is. Simpel. Tenzij je natuurlijk zoals een idioot de 10 uur gebruikt om SBC's te doen in UT maar dan verdien je het om afgezet te worden. :tongue:

Zlatan op de cover is gewoon niet meer als de oude "we removen iets en een paar jaar laten brengen we het terug" truuk die vele AAA devs gebruiken met jaarlijks terugkerende spellen.

Ikzelf zou hem ook niet meer kopen, maar mijne zoon klopt mij dood als hij geen nieuwe ea fc krijgt lol.
Ik speel enkel nog matchen tegen hem ( waar ik steeds op mijn bek krijg )

Ik kijk er wel naar uit.
Persoonlijk met fc25 wel goed geammuseerd, maar khad toch wel het gevoel dat ik snel minder interesse kreeg in het spel..
Wel hypet voor fc26. Op zich zijn de eerste weken van ultimate team de leukste, omdat je dan nog een soort van gelijk speelt en een team kan bouwen.
We’ll see..

Lukt het nog om EA Play voor een maand te nemen? 10 uur te spelen en met korting aan te kunnen kopen?
Want als je de standaard pre-order koopt, kun je uiteindelijk pas een paar dagen later spelen dacht ik de vorige jaren...

Terug
Bovenaan