Iedereen mag zeer zeker zijn/haar mening hebben om op bepaalde personen te stemmen. Het moet me toch van het hart dat ik dat laatste stukje enorm droevig vind om te lezen. "Het klimaat" is zeer letterlijk waarin wij wonen. Eens dat helemaal ontregeld is, maakt het heus niet meer uit wat een winkelkar zal kosten hoor. Dat niet alles moet wijken voor "het klimaat", dat kan ik zeker onderschrijven. Men moet ook nog economisch strijdvaardig blijven etc. Maar een BIJZAAK?En dat op zich is al reden genoeg om te stemmen op Trump.
Dat is veel effectiever dan een anti-campagne voeren zoals Biden/Harris, of de aandacht te richten op "het klimaat" of andere bijzaken.
Verder nog: het klimaat hangt met veel zaken samen. Als het daarmee fout gaat dan gaan er ongeziene stromen vluchtelingen komen vanuit onbewoonbare gebieden. Dat is toch ook net een zeer groot thema van de verkiezing? Dus "bijzaak"?
Dat soort attitude vind ik zeer kwalijk. We hebben maar een enkele aarde. Ik zal wel bedekt worden als "geitenwollensokkenjongen" maar ik hoop oprecht dat er niet te veel stemmers zo kortzichtig zijn. Après nous, le déluge?