Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij zal het iets minder lang zijn maar zal ondertussen toch ook wel al een jaar of 20 zijn. In heb wel Psoriasis Inversa dus dit valt totaal niet voor de buitenwereld, maar mijn nagels waren met momenten wel extreem aangetast.Al 26 jaar psoriasis patiënt alle zooi van zalven, pillen enzo doorlopen,1,5 jaar Neoral was de grootste ellende.
4 jaar geleden dan toch gezwicht voor biologicals, Cosentyx start dosis was eerste 4 weken 2 x 150 per week, na week 3 was ik al bijna volledig van men psoriasis verlost, was ook men eerste zomer in zeer lange tijd dat ik vrij kon rondlopen in hemden/t-shirts met korte mouwen.
Ik ben bij één van de weinige die top reageert op die biological spuiten echt zot afgelopen 3 jaar zet ik om de 10 maand 3 x 150mg en ben volledig van de psoriasis verlost voor 8/9 maand, beetje eczeem wat ik in mijn gezicht heb daar heeft het geen effect op, heb die eczeem meer dan 10 jaar met Louis widmer remederm onder controle kunnen houden maar helpt nu niet meer gebruik nu al een tijdje Bepanthen Eczeem Crème 3x per week en werkt zeer goed.
Jo Lambert@ikbenben bij welke prof in het Uz ben jij geweest die u zo goed geholpen heeft.
Stelara niet maar wel Cosentyx.Last van psoriasis hier. Ik gebruik al sinds mijn 14 Xamiol / Dovobet. Werkt wel na een "kuur van 3 weken", maar gezond is het zeker niet. Eind januari heb ik een afspraak bij de dermatoloog en wil eens informeren naar Stelara.
Iemand hier ervaringen mee?
Makkelijk te krijgen?Stelara niet maar wel Cosentyx.
7 jaar al en zo goed als vrij.
Ik heb eerst vele stappen moeten doorlopen tegen dat ik biologicals kon krijgen, waaronder pillen (Methotrexate, Ciclosporine,...) en lichttherapie.Makkelijk te krijgen?
Merci voor de info! Heb pas eind januari een afspraak kunnen krijgen (die ik in maart heb gemaakt), dus let's hope...Ik heb eerst vele stappen moeten doorlopen tegen dat ik biologicals kon krijgen, waaronder pillen (Methotrexate, Ciclosporine,...) en lichttherapie.
Veel proberen en geen enkel dat blijvende werking had. De pillen zijn ook zeer slecht voor de lever, ik moest constant mijn bloed laten controleren.
De spuiten die ik nu heb zijn perfect, 1 keer per maand een dosis (die ik zelf kan zetten) en voor zover ik weet heb ik geen bijwerkingen.
Het is allemaal gegaan via de professor in het UZG die ik hierboven ergens gepost had.
Dat is zeker niet uitzonderlijk. Ik moet nu 2 keer per jaar op controle en voor verlenging aan te vragen voor derdebetalersregeling (anders kost 1 spuit +1000€) en het is dan ook al telkens puzzelen voor een nieuwe afspraak.Merci voor de info! Heb pas eind januari een afspraak kunnen krijgen (die ik in maart heb gemaakt), dus let's hope...
Gebruik je die zelf? Ik heb ooit lucovitaal zalf geprobeerd, ik weet niet meer of het deze was, maar zonder enig succes toen.Willen jullie een wondermiddel tegen psoriasis en eczeem en zonder cortisone of parfum
![]()
Eczeem Psoriasis Intensive Cream 50 ml
Eczeem Psoriasis Intensive Cream behandelt, verlicht en verzacht de rode, schilferige, jeukende en droge huid. Kalmeert de ontstoken huid. Medisch hulpmiddel: Lees voor gebruik de gebruiksaanwijzing.www.lucovitaal.nl
Bij mij werkten die spuiten niet echt, de maanden dat ik ze zetten waren de slechtste periodes in jaren. Moet bij vermelden dat ik tergerlijk met cortisone moest stoppen.Dat is zeker niet uitzonderlijk. Ik moet nu 2 keer per jaar op controle en voor verlenging aan te vragen voor derdebetalersregeling (anders kost 1 spuit +1000€) en het is dan ook al telkens puzzelen voor een nieuwe afspraak.
Er zijn verschillende soorten biologicals. Wat voor de ene persoon werkt kan voor de andere dan weer minder goed werken.Bij mij werkten die spuiten niet echt, de maanden dat ik ze zetten waren de slechtste periodes in jaren. Moet bij vermelden dat ik tergerlijk met cortisone moest stoppen.
Bij mij werkten die spuiten niet echt, de maanden dat ik ze zetten waren de slechtste periodes in jaren. Moet bij vermelden dat ik tergerlijk met cortisone moest stoppen.