Ook geïnvesteerd in platinum of enkel zilver?Heb ondertussen wel al x4 voor zilver. Bedankt voor je reactie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook geïnvesteerd in platinum of enkel zilver?Heb ondertussen wel al x4 voor zilver. Bedankt voor je reactie.
Had het tijdelijk gedaan. Ook in palladium in het verleden. In goud ook van in de tijd dat het nog <1000$ en rond 850€ dacht ik noteerde in 2008 of 2009. Is nu ook al x4 denk ik. Is nu opgeslagen in Zwitserland.Ook geïnvesteerd in platinum of enkel zilver?
Minder dan een jaar geleden waren goud aan 90.000€/kilo en zilver aan 1.000€/kilo “gekke prijzen”. Waar is de tijdEr is telkens animo als het op recordhoogte staat.
Er zou animo moeten zijn als edelmetaal extreem laag staat...
Goud aan 90.000€/kilo en zilver aan 1.000€/kilo.
Geld is onderhevig aan inflatie, maar het zijn wel gekke prijzen!
?
Voor zilver wordt soms zelfs serieus boven spot aangekocht.En die pipo's die een paar weken geleden nog letterlijk over elkaars voeten vielen om te kunnen verkopen gaan ook maar zuur lachen nu
Ik zie intussen al meer dan een jaar de usual suspects van de AI- en crypto-brigade op fintwit roepen dat er een zware correctie van de edelmetalen aankomt. Maar het zakt eens een week of 2-3 een paar procent en dan weer vertrokken. Het gaat nu echt wel heel hard en een paar maanden consolidatierange zou niet slecht zijn.
Opvallend wel is dat de handel nu aankoopt op spot, normaal is er een negatieve premie van 1 à 2% onder spot als je 1 oz munten vekoopt.
Inderdaad. “Zilver gaat binnenkort naar 500$”. Plots “enorme schaarste”. Totdat de oorlog in Oekraïne plots voorbij is, de schaarste in zilver niet meer relevant is. Maar op termijn gaat zilver nog wel hoger denk ik. Maar dan zijn we weer een paar jaar verder. Zelf 80% verkocht tussen 75-93$. Te vroeg achteraf gezien. Maar had het wel <20$ gekocht.Nu zijn de mensen dan trots dat ze aan recordprijzen een grammetje goud of zilver kopen.
Ik heb alvast nog eens 10% van mijn startpositie van zilver verkocht. Nog 10% over. Wordt tijd voor een correctieZilver 110, goud 5100...
Tijd voor een short?
. En als het verder stijgt, heb ik de laatste 10% nog
. Gemiddelde verkoopprijs ongeveer 85$. Op zich niet slecht.Nog steeds hoor7 jaar geleden lachten ze me nog uit toen ik er iets over zei...

Wie wat waar? wtf ?Niet gewijzigd. @Horse
Waarom denk je dat het gaat dalen? Ik zie het op korte termijn toch niet echt zakken.Ik heb alvast nog eens 10% van mijn startpositie van zilver verkocht. Nog 10% over. Wordt tijd voor een correctie. En als het verder stijgt, heb ik de laatste 10% nog
. Gemiddelde verkoopprijs ongeveer 85$. Op zich niet slecht.
Ieder zijn mening. Ik geloof dat het deel uitmaakt van een gezonde portefeuille. Liever goud/zilver dan de "veilige" staatsobligaties.Nog steeds hoor![]()
Te stijl omhoog lijkt mij. Op termijn kan het hoger denk ik. We zullen zien. Heb er alvast een mooi rendement mee behaald. Heb wel nog 100% van mijn goudposities.Waarom denk je dat het gaat dalen? Ik zie het op korte termijn toch niet echt zakken.
Zelf denk ik wel dat US treasuries over een aantal maanden/een jaar een mooie kans zullen bieden. Vooral wanneer de aandelenbeurzen een mooie daling meemaken, en er een vlucht naartoe is. Maar hierop is het mijn inziens nog wachten. Zal er mee inspelen via DTLA. Goud komt van pas wanneer de aandelenbeurzen totaal gekraakt zijn, en er interventies komen. Nog geduld.Ieder zijn mening. Ik geloof dat het deel uitmaakt van een gezonde portefeuille. Liever goud/zilver dan de "veilige" staatsobligaties.
gekraakt ? als fed rente zal gaan verlagen en dat zullen ze ..Te stijl omhoog lijkt mij. Op termijn kan het hoger denk ik. We zullen zien. Heb er alvast een mooi rendement mee behaald. Heb wel nog 100% van mijn goudposities.
Zelf denk ik wel dat US treasuries over een aantal maanden/een jaar een mooie kans zullen bieden. Vooral wanneer de aandelenbeurzen een mooie daling meemaken, en er een vlucht naartoe is. Maar hierop is het mijn inziens nog wachten. Zal er mee inspelen via DTLA. Goud komt van pas wanneer de aandelenbeurzen totaal gekraakt zijn, en er interventies komen. Nog geduld.
Gaat nog komen ja. Kan nog 1 of 2 jaar duren. We zullen zien. We zitten nu ophet einde van de cyclus, een periode waar grondstoffen en edelmetalen het nog goed doen. Smart money bouwt af op de rally die nu weldra gaat starten.gekraakt ? als fed rente zal gaan verlagen en dat zullen ze ..
toch volgens mij