BrusselmanHermans
Well-known member
Naar welke match zit die commentator te kijken? Hij vindt deze wedstrijd aggressief, aggresieve sfeer, eerste keer dat het thuis publiek fluit naar de tegenstrever dit EK? Euh Turkije? Euhm Noord-Macedonie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar welke match zit die commentator te kijken? Hij vindt deze wedstrijd aggressief, aggresieve sfeer, eerste keer dat het thuis publiek fluit naar de tegenstrever dit EK? Euh Turkije? Euhm Noord-Macedonie?

Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan het provinciale niveau vd commentaar dan aan de match zelf

Hendry: KV OostendeAan een wedstrijd als deze merk ik duidelijk dat ik het voetbal de laatste jaren niet meer zo van nabij volg. Quasi geen enkele Tsjech of Schot doet een belletje rinkelen![]()
Je bedoelt op VTM dan? Want oude Mulder zit er hier (gelukkig) niet bij als de Belgen spelen?Wel jammer dat Youri Mulder dan nu in de studio zit en we het met zijn seniele vader moeten doen als de Belgen spelen...
Die man kan over zo'n draak van een match meer deftige uitleg geven dan al de rest van dat leger analisten (Verheyen uitgezonderd) samen geteld...

De Belgen hebben 1 wedstrijd gespeeld...die vergeten dan toch wel even dat de matches van onze rode duivels vaak saaie tempoloze wedstrijden zijn zo te zien.
Geef mij maar een match als deze, hoge intensiteit, veel duels en nog wat goals ook.
Trainers zien het niet graag gebeuren en medespelers ook wss niet . Kans op goeie counter valt direct weg zo , behalve als er zoals nu een goal uitvalt .Ik verschiet er eigenlijk van dat zo'n goals niet meer vallen, op zich kan iemand die iets of wat deftig kan shotten van de middenlijn naar de goal trappen, al dan niet binnen het kader.
Keepers staan dikwijls buiten de 16 te wachten en zijn meestal te laat als de bal ineens in de voeten van de tegenspeler belandt en richting doel trap.
Wat natuurlijk maar in minieme gevallen voorkomt , anders balbezit direct terug bij tegenstander .Trainers zien het niet graag gebeuren en medespelers ook wss niet . Kans op goeie counter valt direct weg zo , behalve als er zoals nu een goal uitvalt .Wat natuurlijk maar in minieme gevallen voorkomt , anders balbezit direct terug bij tegenstander .

Ja MaAr eR iS gRiNtA !!!! Hét woordje om aan te duiden dat er niet gevoetbald wordt maar veel gelopen...De tweede helft is hier gelukkig al een stuk beter, maar de eerste helft was toch echt niet om aan te zien, komaan.