Elden Ring Nightreign

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
eldnight.png

release: 30 mei 2025
genre: roguelike
dev: FromSoftware

Roguelike spin-off met co-op.

Teaming up in squads of three – or daring to go solo – they must outlast a three day-and-night cycle, making split decisions about combat and exploration across changing maps to become strong enough to take down terrifying bosses at the end of each day.

In this condensed action RPG, players will never experience the same journey twice as enemies, rewards and Limveld itself are ever-shifting and evolving each session in the realm of the Nightlord, Defeating greater enemies and venturing into the more dangerous parts of the map will uncover more powerful weapons and greater Rune rewards.

Goddamnit, Miyazaki verplicht om Souls-minded vrienden te zoeken nu.

Nameless King die plots opduikt.... Ik ben benieuwd... Qua roguelikes heb ik enkel ervaring met Slay the spire, dragon quest dai en Hades.

Zal geleden zijn sinds Iceborn dat ik effectief nog mensen opzocht om online mee te spelen. :p

Eerlijk, ik had liever een extra DLC gehad met nog meer bosses en zones te verkennen, maar dit is ook ok. Hopelijk valt het te solo-en.

Goddamnit, Miyazaki verplicht om Souls-minded vrienden te zoeken nu.
Ben alleen een beetje bang van het concept. Hoop dat het voor mensen zonder vrienden ook leuk blijft ...
Als je automatisch wordt verbonden zoals dat nu gaat bij helpen van boss-fights, valt dat best mee, denk ik.
Je hebt natuurlijk het risico dat je met twee OP-spelers aan de slag moet, maar who cares.

Dacht wel dat dit een DLC ging zijn... Pas nadien tijd gehad om alles eens wat meer en beter te bekijken.
Wel iets minder hyped als "aparte" game.. voelt wat onnodig en raar, als DLC snapte ik het nog, gewoon een fun bossrush achtige mode.

Top game die Elden Ring, maar dit begint wel wat op uitmelken te lijken. Ik vrees dat ze ook wat te maken beginnen krijgen met de gigantische ontwikkelingskosten. Tel daarbij de enorme verwachtingen voor een volgende main game en dan is dit een perfect economisch verklaarbare side game.
Mij zegt het niets, geef mij maar gewoon terug een nieuwe souls game open world (Elden Ring 2 gaat het al niet worden).

Het is precies al een netwerk test voor de registratie :unsure:
account.bandainamcoent.eu is currently unable to handle this request.

mij zegt dit niet veel. Ik speel het liefste souls games solo. Hopelijk is er ook een SP modus met ai companions en genoeg content dat het niet saai gaat zijn na een run of 5

Gelukt om te registreren :D
Ben benieuwd! Zelf eigenlijk weinig goesting om deze te kopen dus hopelijk dat de test mij kan overtuigen

Thx voor de info. De mail die ik heb gekregen is puur info dat we vanaf 11 feb kunnen testen en dat er een vervolg mail zal komen op platform naar keuze te kiezen. Ga alvast eens kijken of de invite legit is.

Terug
Bovenaan