Elden Ring

Elden Ring

Shadow of the Erdtree is dik de moeite, even goed als Elden Ring zelf.

Nightreign is idd gericht op multiplayer maar je kan het ook perfect singleplayer spelen als je wilt, bosses zullen scalen als je solo gaat.
Zalig. Ik ben nog even zoet dus, en het verre van beu.

Net de Draconic Tree Sentinel verslagen die een ingang naar de Capital Leyndell bewaakte. Geen idee hoe ver ik zit. Ik verken alles zo goed als mogelijk.

Zalig. Ik ben nog even zoet dus, en het verre van beu.

Net de Draconic Tree Sentinel verslagen die een ingang naar de Capital Leyndell bewaakte. Geen idee hoe ver ik zit. Ik verken alles zo goed als mogelijk.
Tja moeilijk te zeggen hoe ver je zit op dat punt, gezien er nog zoveel andere zones zijn die je kan betreden. Met Leyndell ga je vele uren zoet zijn, valt veel te verkennen boven- en ondergronds.

Cast ziet er heel goed uit.
Benieuwd wat het verhaal gaat zijn.
Als het zoals de game is: Gideon zal Pryce zijn en Cailee voor Ranni aub.
Een game gaan verfilmen waarin het hoofdpersonage niets zegt of de MC vergeten en iets maken van de lore, die wij als speler niet hebben meegemaakt, een soort van prequel?

En? Hoe ist met Elden Ring?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik in een lange pauze zit (van voor nieuwjaar). Ik zat in Crumbling Farum Azula, de eerste huge draak die ik tegenkwam had ik miserie mee en de week erop heb ik Battlefield 6 gekocht. Sindsdien 1x per week met maten online BF6 gespeeld.

Hoe dan ik zal ik het uitspelen. Het kriebelt om ermee verder te gaan maar ik ontzie het mij wat om den boel op te rakelen. Tegen dat ik er weer mee weg zal zijn...

Nooit dergelijke games gespeeld. Toch is Elden Ring één van de beste games in mijn top 10! Zalig spel.

En eens uit heb ik dan nog de uitbreiding van doen. :love:

Ik moet eerlijk toegeven dat ik in een lange pauze zit (van voor nieuwjaar). Ik zat in Crumbling Farum Azula, de eerste huge draak die ik tegenkwam had ik miserie mee en de week erop heb ik Battlefield 6 gekocht. Sindsdien 1x per week met maten online BF6 gespeeld.

Hoe dan ik zal ik het uitspelen. Het kriebelt om ermee verder te gaan maar ik ontzie het mij wat om den boel op te rakelen. Tegen dat ik er weer mee weg zal zijn...

Nooit dergelijke games gespeeld. Toch is Elden Ring één van de beste games in mijn top 10! Zalig spel.

En eens uit heb ik dan nog de uitbreiding van doen. :love:
Snap het, als ge zolang niemeer gespeeld hebt, is de goesting soms wat weg om er terug in te vliegen

Terug
Bovenaan