Niet veel tijd meer om te gamen. Maar ik was al lang op zoek naar een goed game om af en toe eens te spelen (lees: een uur of 2 per week).
Uitdaging in een game spreekt mij sterk aan. Wanneer een game te makkelijk wordt verlies ik snel interesse, zo speelde ik The Witcher 3 uit met tegenzin. Overleveled waarschijnlijk.
Echter, bossfights haat ik. Het vanbuiten moeten leren van aanvallen en de timing goed krijgen, ik doe dat niet graag.
Uiteindelijk toch Elden Ring aangekocht. Wat een game. Margit The Fell omgelegd in een 10 pogingen (weliswaar met spirits en een andere helper die ik kon summonen) en het geeft wat courage om verder te zetten.
Machtig game. Constant op uw hoede zijn, ook voor kleinere mobs, en dat vind ik de max.
Hebben jullie nog tips voor beginners? Het is m'n eerste souls-like game. Ik ben al 10+ uur gewoon aan het verkennen zonder echt de main quest te volgen. Levelen en smithing stones verzamelen. Samurai DEX build. Maar ik maak volgens mij bitter weinig gebruik van consumables en consoorten. Nu ook m'n shield weggedaan en double handed bezig. M'n psyhick flask, geen idee wat dat doet.
De zwarte ridder op de brug die 's nachts aanwezig is heb ik ook omgekregen. Ik denk dat het stillaan tijd wordt om Tree Sentinel aan te pakken. Ben level 26 ofzo.