Elden Ring

Elden Ring

de setting zelf spreekt me enorm aan ja, maar twijfel nog :unsure:
Zelfde hier. Had overlaatst bloodborne nog maar eens geïnstalleerd, vol goeie moed. Na 2 uur terug uninstalled :unsure:.

Prachtige setting, goeie combat, uitdagend maar het feit dat als je dood gaat je een uur opnieuw mag doen is voor mij een dealbreaker. Dan zullen er zijn die zeggen dat dat het juist goed maakt maar het is jammer dat ze toch niet de optie laten om te saven wanneer je wil.

De reviews die ik heb gezien zeggen dat het de moeilijkste van allemaal is, zal dus weer niets voor mij zijn.

Laatst bewerkt:
Zelfde hier. Had overplaatst bloodborne nog maar eens geïnstalleerd, vol goeie moed. Na 2 uur terug uninstalled :unsure:.

Prachtige setting, goeie combat, uitdagend maar het feit dat als je dood gaat je een uur opnieuw mag doen is voor mij een dealbreaker. Dan zullen er zijn die zeggen dat dat het juist goed maakt maar het is jammer dat ze toch niet de optie laten om te saven wanneer je wil.

De reviews die ik heb gezien zeggen dat het de moeilijkste van allemaal is, zal dus weer niets voor mij zijn.

Sommige zeggen idd dat het de moeilijkste is in de series, waaronder pcgamer, maar ik zou toch proberen, je hebt een pak meer tools hier, en als het echt nie anders kan, iemand summonen hé. 't Zou spijtig zijn om zo een meesterwerk te missen imo.

ik had onlangs nog eens Bloodborne geïnstalleerd maar die 30 fps is onspeelbaar imo...
Hetzelfde voor RDR2, niet meer gespeeld vanwege 30 fps, wat jammer is want moest er nu ne rerelease zijn voor ps5 met minstens 60 fps zou ik het wel terug een kans geven.

Anyway, nog 2 dagen! Al sinds die eerste vage trailer wacht ik al op dit spel :) Verwachtingen zijn hoog, ik probeer ze laag te houden maar dat lukt niet haha.

Ready to invade! Nu al benieuwd wie van jullie ik eerst ga backstabben. 😘

905798892296228915.gif

er is geen enkel spel of game dev dat mij hetzelfde gevoel kan geven zoals fromsoftware /hidetaka miyazaki

echt mijn beste game ervaringen ooit :love:

kojima is een god voor veel mensen maar hidetaka miyazaki steekt er wel ferm bovenuit hoor :unsure: dont shoot me

Fuck, nu moet ik wel moeite gaan doen om Dying Light story ten minste uit te hebben voor het op de deurmat ligt :p

dacht ff dat mijn ps5 kapot was

wou horizon spelen en kreeg foutmelding en ps5 is uitgevallen en nu wilt em horizon niet meer opstarten

gun-to-head-nodding.gif
gun-to-head-nodding.gif
gun-to-head-nodding.gif

Laatst bewerkt:
er is geen enkel spel of game dev dat mij hetzelfde gevoel kan geven zoals fromsoftware /hidetaka miyazaki

echt mijn beste game ervaringen ooit :love:

kojima is een god voor veel mensen maar hidetaka miyazaki steekt er wel ferm bovenuit hoor :unsure: dont shoot me
Ze gaan het bij Naughty Dog graag horen.

Ik hoor en lees overal de makkelijkste. Gewoon veel exploren in de wereld en goed levelen.

Inderdaad, zeker als je een magic-based class speelt, is het echt niet de moeilijkste hoor. Gewoon zien dat je voldoende levelt en vooral ook smithing stones gebruiken om je wapen te upgraden. Multiplayer zal het ook nog eens makkelijker maken.

Verder heb je echt wel heel veel "bonfires" en extra checkpoints in de vorm van Stakes of Marika. Dus no way dat je een uur moet herspelen als je doodgaat.

Terug
Bovenaan