Elden Ring

Elden Ring

Naast bevestiging op de website heb ik nu ook een mailtje binnengekregen met bevestiging van de order (inclusief verontschuldigingen :D)

Het gisteren op de pc gekocht nadat een vriend me vertelde over de recent gereleasde seamless co-op mod. Met hem gisteren begonnen (hij had het nog nooit gespeeld).

Echt heerlijk, hele andere ervaring. Op het begin gewoon connecteren in elkaars spelwereld en je speelt gewoon samen. Je kan zelfs je eigen weg opgaan. Game is geschaald naar meerdere personen dus het is nu niet super easy mode.

:feelsgood::feelsgood:

Nu wachten op de vaatividya volledige trailer lore breakdown. :p
Ik snap quasi niets over wat er verteld wordt in de trailer. De art geeft me wederom sterke Berserk (Eclipse) vibes, dus ben natuurlijk al verkocht.

Hoeveel devtijd deze DLC nodig heeft gehad doet me wel denken dat we hiermee gaan uitkomen op een Elden Ring 1.5 (oftewel een Overwatch 2).

Het zal me allicht weer zoet houden tot de volgende Fromsoft game en/of Bluepoint remake uit komt.

De Vaati zijn preview staat ook al online
Die ga ik mijden omdat ik mezelf echt zo weinig mogelijk wil spoilen en ik vernam al dat zijn preview beeldmateriaal van de DLC bevat. De preview op Gamespot heb ik wel gelezen, en nu kijk ik er nog harder naar uit.

Die ga ik mijden omdat ik mezelf echt zo weinig mogelijk wil spoilen en ik vernam al dat zijn preview beeldmateriaal van de DLC bevat. De preview op Gamespot heb ik wel gelezen, en nu kijk ik er nog harder naar uit.
Ik heb het zelf ook afgezet na 5min ( en wat spoilers)

ter voorbereiding aan een 4de playthrough begonnen om terug te wennen aan de controls etc.
die frame drops was ik even vergeten, niet super storend gelukkig maar wel even wennen.
de temperatuur in de rack gaat op bepaalde momenten en plaatsen in de game sterk naar omhoog (50 graden Celsius, dan gaat er een alarm af en slaan de extra fans aan).
de sfeer blijft super, grafisch is ie mss wat minder maar visueel is ie sterk, audio bij de toppers.

hopelijk vanavond radahn of mohg want die zijn verplicht voor de dlc, die ik dan meteen ook gepreordered heb.

My stupid ass is NG+ gegaan op mijn main (lvl 177 en zoveel mogelijk verzameld)

De laatste weken NG begonnen op een nieuwe char om klaar te zijn voor de DLC maar ik heb te weinig tijd om een deftige char te maken.

Gelukkig bestaat er een lvl 125 mod, ga daarmee de DLC beginnen.

Terug
Bovenaan