Is de DLC niet met een totaal nieuw leveling systeem?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, je krijgt een popup die je kan declinen.Good to know, ik moet nog mijn eerste run afwerken dus ik ga dat eerst doen en daarna naar de DLC. Kweet niet meer hoe het zit, maar als je het uit hebt, dan kan je kiezen om in NG te blijven neem ik aan?
Dus gewoon.. Elden Ring 2. Sterk10 Main Bosses
100+ new weapons
Volgens reviews 50-100h aan nieuwe gameplay
Fromsoft is in a league of their own

Toch redelijk standaard voor Fromsoft? En het zijn al zo'n saaie trophies.Weet je iets over trophies?
Edit: Denk net bevestiging gezien dat er geen nieuwe trophies gaan zijn![]()
Versta me niet verkeerd, ik hoop dat er effectief geen zijn, want deze zijn meestal vrij saai en ik wil gewoon me er niks van moeten aantrekken.Toch redelijk standaard voor Fromsoft? En het zijn al zo'n saaie trophies.

Zing het met mij BBI know, I know, ... dat moet technisch gezien zelf met trophies niet, maar ik kan het me niet laten![]()
Moest je het niet weten: de DLC zet iedereen op gelijk niveau, om dit te vermijden.Blijkbaar is er een groot percentage van spelers dat de baas om de DLC te starten nog niet heeft verslaan.
Ik twijfel om een nieuwe game te starten of om verder te doen met mijn huidige. Mijn laatste karakter was een OP mage als ik het me goed herinner. Zou zonde zijn moest hiermee de DLC te makkelijk zijn natuurlijk.
Maakt niks uit voor de DLC, ze gaan een soort Sekiro level systeem hanteren, waardoor je iets nieuw moet levelen om effectief sterker te worden, dus of je nu level 300 of 100 bent, maakt niks uit.Blijkbaar is er een groot percentage van spelers dat de baas om de DLC te starten nog niet heeft verslaan.
Ik twijfel om een nieuwe game te starten of om verder te doen met mijn huidige. Mijn laatste karakter was een OP mage als ik het me goed herinner. Zou zonde zijn moest hiermee de DLC te makkelijk zijn natuurlijk.

Die zullen wrs niet 1 op 1 even sterk zijn. Denk dat je het kan zien als een downscaling van alle personages tot een bepaald punt. Alles zal ongeveer gelijk getrokken zijn wrs, maar een min level zal nog altijd belangrijk zijn. Maar het is niet slecht dat char die echt zwaar overleveld zijn wat teruggetrokken worden, wrs zal je toch opnieuw kunnen overlevellen in dat nieuwe systeem.Ik begrijp dat nieuwe systeem niet helemaal. Wil dat zeggen dat een lvl100 even sterk zal zijn als een lvl300 in de DLC? Wat dan met de stats, want ne lvl300 heeft 200 stat points meer, dus een serieus verschil in HP/MP/Endurance. Hoe moet ik dat zien onder dat nieuw systeem?
Allé ik kom der wel zelf achter volgende week maar ik ben nieuwsgierig nu.![]()
Worth!Net gemerkt dat ik de Collector's edition twee keer heb besteld. Toen er plots 500 van mijn visa afging.