Elden Ring

Elden Ring

ik ga gaan slapen na 3 uur afgemaakt te worden door dezelfde boss zonder ook maar een klein beetje vebetering te zien :(

puur op deze boss raad ik de mensen die nog nooit een from software gespeeld hebben het niet meer aan eigelijk :unsure:
Dien eerste boss aan dat kasteel ?

kzit aan het einde van de map dus ik denk het wel
Euh, say what ? 😳. Als gij nu al heel de map gedaan hebt zou heel sterk zijn. Zeker dat het niet Limgrave is dat je gedaan hebt. Pas op… ik trek uw kunnen niet in twijfel zenne 😀. Ben zelf een noob in From Software games dus bij mij zal het wat langer duren waarschijnlijk 😀🤷‍♂️

Verhalen doen de ronde dat Killerke donderdag is beginnen spelen, maar nooit is opgestaan om te gaan plassen, eten, drinken of slapen. Sommigen beweren zelfs dat hij sindsdien geen één keer met zijn ogen geknipperd heeft 🤡😜.

voorlopig aangenaam verrast . Samurai genomen en een kleine guide los gevolgd om wat sterker te worden . eerlijk nog niet veel gevochten ben eerder items enzo aant zoeken en aan het upgraden , maar vechten vanop paard heeft toch zijn voordelen

Verhalen doen de ronde dat Killerke donderdag is beginnen spelen, maar nooit is opgestaan om te gaan plassen, eten, drinken of slapen. Sommigen beweren zelfs dat hij sindsdien geen één keer met zijn ogen geknipperd heeft 🤡😜.
Kiiilerke is de master gamer hier

Was nog aan het twijfelen om op het laatste moment het spel wel of niet te kopen vanwege de gemelde stutters. Ben blij dat ik het toch gedaan heb. Het spel loopt nog verrassend goed op mijn laptop met 1660 Ti. 50-60 fps in overworld, enkel framedrops gehad bij laden nieuwe area en tijdens de Tree Sentinel fight.

Ik denk niet dat het de bedoeling is om hem in het begin al te verslaan. De omliggende areas zijn veel gemakkelijker (met uitzondering van 1 boss). Ik ging altijd naar hem terug als ik een nieuwe skill of strategie had om te proberen. Ik zou zeker de weapon skills niet negeren in dit spel, er lijkt me veel variatie in te zitten. Heb hem uiteindelijk verslaan tijdens een epic gevecht met mijn mount. Good game!

Een openworld game met de combat van Dark souls, zit hier al op te wachten sinds Skyrim. :drool:

Zo te zien is hij ondertussen in coma gevallen wegens geen reacties hier meer :p

Wretch genomen als class.
Na de intro-boss, in een dungeon terechtgekomen en een lookalike-boss vanuit Bloodborne gevonden. Twee pogingen en naar huis gemept met de knuppel.
Dan ergens een chest gevonden en
de rook transporteerde me naar het oosten van de map tussen mineworkers en hun slavendrijvers
Heeft wat geduurd om eruit te geraken. In de main hub geraakt en weer geen idee hoe ik terug naar Limgrave moest gaan :confused:.
Was uiteindelijk de map openen en fast travel...

Heb hem net verslaan ook! 3de poging wel, maar mss had ik al wat hoger level.. al moet ik zeggen ik ben nog maar 3 uur bezig 😅 .
Eerste attempt was wel epic fail, 2de bijna down en bij de 3de wist ik goed welke aanval ik kon punishen.
Ik had hem gewoon op level 10 gedaan 🤦‍♂️

Wordt een 600 uur spel dit, ik heb dezelfde 'ik wil elke vierkante cm gezien hebben' drang als in de andere Souls games. Das in deze echt ne killer wel xD

Wat ik mij afvraag, als ik Elden Ring zou spelen, zou ik dan de ervaring van andere Soulsborne games ruineren (misschien niet direct qua verhaal, want daar ben ik wel gerust in) maar gewoon qua experience enzovoort? Enig spel dat ik heb is Bloodborne maar probleem is een beetje de lengte van al die andere games voor ik hier aan kom, en wat als ik dan bijvoorbeeld geen fan blijk te zijn van Dark Souls bijvoorbeeld. Ik weet gewoon niet goed wat het best is om te doen. Elden Ring is in feite al de 7e game na DS 1 t/e/m 3, Bloodborne, Sekiro en Demon's Souls. Ik heb wat kort gameplay gezien en denk wel dat dit wel iets voor mij zou zijn maar ik weet het omwille van die reden niet goed.

Wat ik mij afvraag, als ik Elden Ring zou spelen, zou ik dan de ervaring van andere Soulsborne games ruineren (misschien niet direct qua verhaal, want daar ben ik wel gerust in) maar gewoon qua experience enzovoort? Enig spel dat ik heb is Bloodborne maar probleem is een beetje de lengte van al die andere games voor ik hier aan kom, en wat als ik dan bijvoorbeeld geen fan blijk te zijn van Dark Souls bijvoorbeeld. Ik weet gewoon niet goed wat het best is om te doen. Elden Ring is in feite al de 7e game na DS 1 t/e/m 3, Bloodborne, Sekiro en Demon's Souls. Ik heb wat kort gameplay gezien en denk wel dat dit wel iets voor mij zou zijn maar ik weet het omwille van die reden niet goed.
Pik er eentje uit en begin eraan zou ik zeggen. Demon's Souls is het eenvoudigste spel en vrij straightforward. Dark Souls 1, 2 en 3 zijn meer complex en alle drie gelijkaardig met enkele kleine verschillen. Bloodborne is een spel dat een meer agressieve speelstijl beloont. En Sekiro is meer een gestroomlijnde actiegame met minder vrijheid dan de andere Souls games.

Sowieso gaat het eerste spel dat je speelt heel wat mysterie van de andere games spoilen, of dat nu Elden Ring of Bloodborne is. Mijn eerste spel, Dark Souls, was een unieke ervaring omdat ik volledig onbekend was met de spelsystemen en hoe Souls games werken.

Denk dat hij Limgrave bedoeld.
Spel is pas een 2-3 dagen uit, lijkt me onmogelijk om het nu bijna uit te hebben.
nee hoor :p
ik zat aan het einde maar moest nog veel meer dingen doen ( kheb het nog altijd niet uitgespeeld) dinsdag is mijn verlof gedaan dus hopelijk tegen dan voor de eerste keer uitgespeeld

Hoe speelt deze op basic PS4, ik twijfel om de nieuwste games nog te kopen voor mijn gewone PS4 want over de performance op last gen consoles hoor je weinig

Hoe speelt deze op basic PS4, ik twijfel om de nieuwste games nog te kopen voor mijn gewone PS4 want over de performance op last gen consoles hoor je weinig
Speelt vlot, nog nergens last van gehad. Hier wat meer info:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan