Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das ook best zuinig hoor1000kWh is wel zeer weinig, zeker omdat warm water ook op gas is. Maar in een energiezuinig appartement als single moet 3500kWh bvb zeker genoeg zijn.
We zijn met 4 en 1 tiener in co-ouderschap in een HOB van 240m2 netto en zitten aan 5500kWh gas per jaar (22 beneden en 21 graden boven).
Ook eens gebeld Engie vast aan mijn huidig contract geplakt aan 0.53 met korting.Vandaag al het tegenvoorstel binnen van Engie. Heb daar op ingetekend. 1 jaar vast gas aan 3,52.. €0 vaste bijdrage.. dat is goedkoper dan mijn variabel momenteel was![]()
0,53?Ook eens gebeld Engie vast aan mijn huidig contract geplakt aan 0.53 met korting.

Ah in € niet in eurocent dan? Want dan is het 0,053
Idd op de fiche staat ook wel 0,053, korting is pas na 1 jaar.Ow, foutje van de zaak.gij zit op 0,035 na korting?
Das ook best zuinig hoor
Idem hier. Is het eigenlijk mogelijk om al een vast contract af te sluiten en te laten ingaan vanaf december dit jaar?Ik ga het uitzitten. Ik zou de korting van m'n huidige contract (Luminus Comfyflex) verliezen door nu over te schakelen naar een vast contract en de winter is zo goed als gedaan. Tegen dat het stookseizoen terug begint, ga ik er vanuit dat het allemaal wat gekalmeerd is. Nu m'n korting opgeven zorgt voor een gegarandeerde hoge prijs voor afgelopen winter, terwijl de volgende winter nog veraf is en het nog een groot vraagteken is of de gasprijs dan hoog zal zijn.
Ik heb geen enkel gevonden die zo ver in de toekomst het toelaatIdem hier. Is het eigenlijk mogelijk om al een vast contract af te sluiten en te laten ingaan vanaf december dit jaar?
Ik zie mijn fiche niet. Heb nog een ander lopend contract. Raar dat de korting na 1 jaar is vermits het maar een eenjarig contract is.Idd op de fiche staat ook wel 0,053, korting is pas na 1 jaar.
Das zodat je het jaar zou uitdoen hè vermoed ik.Ik zie mijn fiche niet. Heb nog een ander lopend contract. Raar dat de korting na 1 jaar is vermits het maar een eenjarig contract is.
Raar want ze gaf als reden om niet naar Luminus te gaan omdat de kortingen daar pas na 1 jaar verrekend worden.Das zodat je het jaar zou uitdoen hè vermoed ik.
Vandaag al het tegenvoorstel binnen van Engie. Heb daar op ingetekend. 1 jaar vast gas aan 3,52.. €0 vaste bijdrage.. dat is goedkoper dan mijn variabel momenteel was![]()
Ik ben gewoon al geschakeld eigenlijk. Achteraf bekeken had ik mss beter gewacht tot september ofzo, want heb niet veel energie nodig de komende maanden.Engie easy fixed
5,223€c - 1,70€c korting is 3,52€c vaste prijs
Ga er ook op intekenen.
Enkel nog aan het twijfelen over de startdatum nu het stookseizoen voorbij is. Enig advies? Moet tussen nu en 07-09 zijn..
Vanavond volgende maand ook panelen op het dak dus is de stroom ook gedekt