Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevonden. Thnx!Ik heb er daarstraks ook toevallig naar zitten zoeken. Onvindbaar in de klantenzone omdat het contract nog niet actief is maar uiteindelijk heeft hun AI bot me naar deze pagina gelinkt waar het contract staat.
Vraag ik me ook af... Heb bij Energyvision een vast contract afgesloten in maart en dat zijn dus tarieven van voor de Iran-oorlog:Is het contract vast van maart nog altijd de interessantste?

Kortingen.Vraag ik me ook af... Heb bij Energyvision een vast contract afgesloten in maart en dat zijn dus tarieven van voor de Iran-oorlog:
Elektriciteit 13,57c/kWh
Gas 4,77c/kWh
Dus ik vraag me af hoe je dan aan een contract kan komen van 8.4cent/kWh voor elektriciteit.![]()
Oké, de korting zit erin verrekend dan. Heb idd wel wat korting, maar om dat allemaal uit te gaan rekenen... Daarvoor heb ik vertrouwd op mijnenergie.be om te kijken welke de goedkoopste wasKortingen.
Op dat contract van energyvision had ik 300€ globale korting het eerste jaar. Als je die korting dan verrekent voor uw verbruik naar de eurocent impact. Dan kan je vb komen bij een contract komen van 8.4 cent/kwh. Al moet je om echt 100% correct zijn eerst de rest van de kosten gelijkschakelen (vb het stuk van de vaste kost dat verschillend is bij verschillende leveranciers of producten) voordat je dit resterend voordeel verdisconteert.
Voor mij is die nog het beste. Je mag ook niet vergeten dat vroegtijdig een afgesloten contract verbreken toch nog een bepaalde kost heeft. Waardoor het niet zo evident meer is om nog een extra voordeel te gaan halen. Maar mijn contract bij hen start pas in december van dit jaar dus ja... ik zit nog even ok.
Bij mij start het ook pas in november hoor, heb voorlopig nog een variabel contract omdat ik in de zomer toch zo goed als niks verbruik dankzij onze zonnepanelen en de Marstek batterijen.Welkomstkorting bij mega. In totaal komt de korting op 650euro… zonder korting veel te duur, maar na 1 jaar schakel ik wel weer.Vraag ik me ook af... Heb bij Energyvision een vast contract afgesloten in maart en dat zijn dus tarieven van voor de Iran-oorlog:
Elektriciteit 13,57c/kWh
Gas 4,77c/kWh
Dus ik vraag me af hoe je dan aan een contract kan komen van 8.4cent/kWh voor elektriciteit.![]()
Vraag ik me ook af... Heb bij Energyvision een vast contract afgesloten in maart en dat zijn dus tarieven van voor de Iran-oorlog:
Elektriciteit 13,57c/kWh
Gas 4,77c/kWh