Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|
Die komt bij zowat iedereen in de spamfolder toe. Eventueel daar eens checken.Vreemd, ben ook klant, maar heb geen mail ontvangen.
Gaat geen blijvend iets zijn lijkt mij. Proximus gaat niet én Scarlet én EDPnet naast elkaar laten verder bestaan lijkt mij. Toch niet op lange termijn.Zolang de prijs niet veel verandert, maakt het me niet echt uit dat het Proximus is.

Ik heb de switch gemaakt toen ik nog Proximus klant was. Daar idd gewoon nieuw fiber abo aangevraagd en dan zetten zij alles in gang.Ze zijn fiber komen leggen in onze straat, iemand die weet hoe de switch gebeurt?![]()

Proficiat!!!
Zijn ze nog langsgeweest?Een week later tweede poging, dit keer tussen 9 en 13 uur.
Je raadt het nooit: nog steeds niemand gehoord of gezien. Daarstraks edpnet gebeld, ik moest maar wachten tot 13:30 en als er dan nog niemand was moest ik ze maar opnieuw bellen.
Ik begin dit echt kotsbeu te worden eerlijk gezegd.

Ja, uiteindelijk had de planning mij niet doorgegeven dat hij later zou zijn.Zijn ze nog langsgeweest?![]()
Máár het is nog niet gedaan, want normaal gezien moest het een Proximustech zijn, maar het was er één van edpnet zelf om de één of andere reden.
Die heeft wel tests gedaan en storingen vastgesteld, maar heeft nadien wéér 2 datums vastgelegd voor een Proximustech om het verder op te lossen.