Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan dat rapporteren. Tweakers is er zowel voor de Belgen als de Nederlanders.Op het forum ook, gaf een voorbeeld uit België in het KPN fiber forum ofzoiet, direct de opmerking dat het hier Nederland is![]()
Heb ik zelf ook wel eens meegemaakt. Ook veel gebruikers die niet eens willen ingaan op accounts die nieuw zijn. Op Marktplaats interessant genoeg ook. Als je een RTX 5090 probeert te verkopen snap ik wel dat mensen wantrouwend zijn maar denk je echt dat een scammer voor paar tientjes je oude hardware probeert te verkopen? Nee die zet dan toch gewoon wat nieuws online.Eén keer een cameralens proberen verkopen daar. De koper maakte een heel gedoe omdat ik de lens niet wou opsturen voordat hij betaalde. "Ik heb een goeie score hier, jij verkoopt hier voor het eerst".
Ja whatever, kan zijn, regel één voor zo'n verkopen: Alleen verzenden als je de centen hebt.
Ik denk dat je gelijk hebt. Heb zelf ook al wat zo een mensen tegengekomen.Veel betweters daar idd. Bijvoorbeeld bij ieder nieuwsbericht over een hacking een bende nerds die nog voor ook maar enige oorzaak is gekend komt vertellen hoeveel beter zij hun boel op orde hebben. De eeuwige "installeer Linux"-reacties op dingen zoals "Windows 10 support loopt af". Maar als je daar doorkijkt is het best wel interessant en er zit ook veel aangenaam volk op.
. Is wel al eventjes niet meer gebeurd.Ik zal op iemand zijn tenen moeten getrapt hebben vrees ik. Hoor wel vaak dat ik te direct ben wat vreemd is want ze zeggen dat juist altijd over Nederlanders dacht ik. Toch niet dan?Ik verschiet hier wel van hoor.
Ikzelf ben al meer dan 18j lid daar en nog nooit iets voorgehad of gebanned.
Heel leuk forum en aangename mensen, nooit geen ruzie gehad.
Wel spijtig eigenlijk.
Het ergste vind ik persoonlijk de moderatie.Op Tweakers zitten er natuurlijke een grote concentratie aan nerds die betweters zijn bij elkaar. Soms merk je dat wel op hun forum en V&A, maar zeker onder de nieuwspost is het vaak lachen.
Op hun V&A al wel af en toe wat tegengekomen, ook Nederlands bij persistent niet naar BE willen verzenden terwijl het via PostNL voor hun totaal geen verschil maakt.
iemand schreef zei:Op het forum ook, gaf een voorbeeld uit België in het KPN fiber forum ofzoiet, direct de opmerking dat het hier Nederland is
De volgende keer ze met hun caravan passeren door België zal ik hun banden leeg laten lopen. Wie denken die Nederlanders wel te zijn?
Je kan dat rapporteren. Tweakers is er zowel voor de Belgen als de Nederlanders.