the_fox
Well-known member
@MrKend54l Maar dan ben je de goalpost aan het verleggen. Nu zeg je iets compleet anders dan de posts waar ik op reageerde. Je geeft ook toe dat ze de risico's duiden waarvan je hiervoor zei dat het niet gebeurde.
Het is duidelijk dat je niet akkooord gaat met die visie, maar afgaand hoe ook velen op dit forum die strategie volgen... Dus met beperkte kennis gewoon ETF's aankopen en wachten, denk ik dat dat boek en hun modelportefeuille geen slechte basis is voor die mensen. Mogelijks zelfs genoeg.
Je moet niet akkoord gaan met die filosofie/visie/strategie, velen doen het wel en dan is dat boek blijkbaar geen slechte basis; want in tegenstelling tot wat je eerder zei kaarten ze de risico's wel aan en beloven geen gegarandeerd rendement...
Het is duidelijk dat je niet akkooord gaat met die visie, maar afgaand hoe ook velen op dit forum die strategie volgen... Dus met beperkte kennis gewoon ETF's aankopen en wachten, denk ik dat dat boek en hun modelportefeuille geen slechte basis is voor die mensen. Mogelijks zelfs genoeg.
Je moet niet akkoord gaan met die filosofie/visie/strategie, velen doen het wel en dan is dat boek blijkbaar geen slechte basis; want in tegenstelling tot wat je eerder zei kaarten ze de risico's wel aan en beloven geen gegarandeerd rendement...

maakt niet uit hoe groot het bedrag is maar begin er gewoon aan, kweek die gewoonte van maandelijks een stukje te kopen. Je gaat merken dat eens je die eerste 2-3keer gekocht hebt dat het nadien gewoon automatisme is en je er nog veel minder over gaat nadenken dan je de afgelopen weken waarschijnlijk al gedaan hebt