Een tweede transactie van meer dan 1000 euro kan wel gratis, als de regels nog niet veranderd zijn.Ik koop elke maand vwce en sp500, je kan 1 transactie doen van 1 bepaalde kernselectie per maand maar dus wel meerdere kernselecties, maar geen 2 transacties van eenzelfde etf.
correct me if i’m wrong, maar denk dat moehaa het toch verkeerd op heeft?
Ik stop maandelijks geld in IWDA en niets anders (naasts de maandelijkse bijdrage voor voordelige bedrijfsaandelen).
Van in den beginne heb ik ook een schijfje EMIM. Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel het op dit moment uitmaakt van mijn portfolio. Ooit (bij bonus waarbij ik wat extra op de beurs gooi) zal ik wel zorgen voor een herbalancering.
Misschien schakel ik nog over op VWCE om mij er dan helemaal niets meer van te moeten aantrekken.
Volgens mij is belegd blijven belangrijker dan "de optimale" 88/12 verhouding aanhouden. Waar die van komt; geen idee eigenlijk. Als een echo schuimt die alle kanten van het internet af. Ik vermoed dat de opkomende economieën 12% van bbp uitmaken als je europa, USA (+Canada) en opkomende economieën optelt. Maar da's een gokje. (Fuck Afrika en Latijns Amerika?)
?
. Het is 1 transactie per ETF.

. Maar dat niet belegde bedrag wordt in de toekomst wel extra erbij gezet dan.