Eurovision Song Contest 2022

Ik zie Duitsland weer als laatste eindigen dit jaar. :biglaugh:

Voorlopig nog geen nr dat lang blijft hangen, enkele acts wel;

- die met haar gat = Spanje
- lampkap = Oekraïne
- gele honden = Noorwegen

Laatst bewerkt:
België cava.
Maar waarom die dansers erbij stonden te doen is mij dan toch een raadsel. Weinig interactie tot op het laatste zelfs zero.

Persoonlijk vond ik dat van Roemenië eigenlijk ook helemaal niet slecht. Alleen zal zijn verboden liefde wel heel verboden zijn 😉

Vorig jaar was een topeditie , dit jaar een teleurstellende editie , enkel Zweden zal me bijblijven. (Teveel balads dit jaar)

(de top 6 van toen vond ik beter dan ieder nummer dit jaar met uitz. Van Zweden )

Vorig jaar was een topeditie , dit jaar een teleurstellende editie , enkel Zweden zal me bijblijven. (Teveel balads dit jaar)

(de top 6 van toen vond ik beter dan ieder nummer dit jaar met uitz. Van Zweden )
Daar sluit ik me bij aan.

Zweden, Nederland en Polen mijn top 3

Van Noorwegen en Moldavië weet ik nog altijd niet wat ik moet vinden :p
Oekraïne vond ik zeker niet slecht, maar het rap-gedeelte erin hoefde voor mij niet.

Frankrijk en Servië kon ik echt niet horen... voor de rest veel eenheidsworst of onopvallend.

Tsjechië, Frankrijk, Noorwegen, Armenië en Zweden vind ik de beste van de avond.
Litouwen is echt een typisch eurosong liedje uit de oude doos.
België verdiend zeker een top 10 plaats, maar of dat ook gaat gebeuren??

Als het niet omwille van de oorlog was geweest, Oekraine was zelfs nooit in de finale geraakt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan